11 Mayıs 2017 Perşembe

LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM

                     Merhabalar bugün yine bir saç bakım ürünü ile karşınızdayım. Yazının başında hemen belirteyim daha iyisini bulana kadar favori saç bakım ürünümü bulmuş olabilirim. Zira uzun bir süredir çok severek kullanıyorum kendisini.




                          Loreal, hiç şüphesiz bu mucizevi yağ serisini çok sevdi, kullanıcılardan da olumlu yorumlar alınca her skalada kullanır oldular. Mucizevi yağ serisinin sıvı yağ formundaki ürününü daha önce kullanıp memnun kalmıştım. Sonrasında yine pek çok Loreal Elseve serisi saç ürünleri kullandım
( Diğer ürünlere etiket bölümünden ulaşabilirsiniz ). Bu ise krem formda ve durulanmıyor.
                         Ürün, tıpkı serideki diğer ürünlerde olduğu gibi içerdiği 6 değerli çiçek özünün yağı ile zenginleştirilmiş. Yapısı oldukça hafif, kıvamı ve rengi bozaya benziyor. Kokusu benim için tek kelime ile harika, bayılıyorum. Banyo sonrası nemli ve kuru saça uygulanabiliyor. Ben genelde nemi alınmış saça uyguluyorum. Dipleri yağlı, uçları kuru saçlarımı yağlandırmadan, ağırlaştırmadan çok güzel nemlendiriyor, yumuşaklık, parlaklık veriyor. Bir sonraki yıkamaya kadar kolay taranıyor. Kısacası vaatlerinin hepsini yerine getiren nadir ürünlerden. Isıya karşı koruma ile ilgili bir vaadi olmasa da ben bu konuda da başarılı buldum. 



                         Ambalajı klasik tüp ambalaj ve aç - kapa kapak, sadece ilk kullanımda ürün kıvamı biraz sıvı geldiği için fazla gelebilir, sonra eliniz alıştıkça saç uzunluğunuza göre istediğiniz miktarda alıp kullanabilirsiniz. Benim omuzlarımı geçen uzun saçlarımın uçları için ortalama bir çay kaşığı kadar miktar yetiyor.
                        Ürünün, biri tüm saç tipleri için normal olan ve boyalı saçlar için olan 2 ayrı çeşidi var. Saçlarım boyalı olmasına rağmen ilk deneme için bunu almıştım en kısa zamanda diğerinide deneyeceğim. Ürün miktarı 150 ml. ve satış fiyatı marketlerde - kozmetik marketlerde 12 - 15 tl. arasında değişiyor. İndirim zamanları yarı fiyatına kadar edinilebilir. 


  



                    Son fotoğraflar ise ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesine ait. 

                    Sevgiler....... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder