26 Haziran 2017 Pazartesi

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 11 - MARIONNAUD GÖZ FIRÇASI NO:8

                   Merhabalar, Marionnaud fırçalardan daha önce de bir tane blogumda yazmıştım. O fırçayı beğenince hemen ardından bu göz fırçasını da beğeneceğimi düşünerek almıştım ancak açılıfırça beni ne kadar mutlu ettiyse bu göz fırçasıyla da bir o kadar anlaşamadık.








                  Bu fırçayı ilk gördüğümde aslında çok güzel smokey makyajlar çıkartacağımı düşünmüştüm ancak fırçanın tüyleri doğal kıllardan yapıldığı için aşırı yumuşak. Bu tip bir definer fırçanın bence ne çok sert ne de tıpkı bu fırçadaki gibi çok yumuşak olmaması gerekiyor. Orta sertlikte olması sanırım en iyisi. O kadar yumuşak ki hangi farla denediysem bir türlü fırçaya tutunmadı ve istediğim görüntüyü veremedim o nedenle kendisiyle pek anlaşamadık.
                Sanırım markanın 2 ayrı serisi var ve ferrulesi gümüş metal olan diğer seri daha iyi. Marionnaud fırçalar ben aldığımda Watson Mağazalarında satılıyordu ve fiyatı 8 - 10 tl. arasındaydı. Şimdilerde pek raflarda görmüyorum, rastlarsanız aklınızda bulunsun.

                Sevgiler....... 

1 yorum:

  1. Yazık olmuş belki geçiş rengi uygulamak için kullanılır

    YanıtlaSil