30 Haziran 2017 Cuma

BİTTİ-GİTTİ-25(MAYIS-HAZİRAN 2017)

                        Bir bitti - gitti yazısından daha merhabalar. Lafı çok uzatmadan geçtiğimiz iki ayda bitirdiğim ürünlere geçiyorum.




1- Loreal Elseve Saç Maskesi: Sonunda bitti. Yani ben bazen bazı ürünleri kullanırken çok sıkılıyorum. Bu saç maskesi de öyle ürünlerden biriydi. Sanırım bir daha almayacağım.
2- Isana Duş Jeli: Markadan bir duş jeli daha. Bir önceki duş jelinden daha iyiydi. Sanırım ben krem formdaki duş ürünlerini daha çok seviyorum. Kokusu meyveli ve kalıcılığı da biraz daha fazla.
3- Palmolive Duş Jeli: Bu ürünü sırf kokusu çok güzel olduğu için ekledim. Ailecek kullanıp bitirdik. Formülünde çekici hiç bir durum yok ama kokusu tam benim sevdiğim gibi. Keşke bazı ürünlerin parfümü falan olsa dediklerimden.




4- Calvin Klein in 2 You Her Parfüm: Yazısı gelecek. Dev boy 150 ml.




5- Nivea Aqua Nemlendirici: 2. kutu bitmek üzere. Yazısı yakında gelecek.
6- Nivea Q 10 Serum: Yazısı yakında gelecek.
7- Olay nemlendirici: Çokyakın zamanda yazısını yazmıştım. Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu. Denk gelirsem tekrar alabilirim.
8- Himalaya Peeling: Maalesef çöpe gitti. Yazısı yakında gelecek. Sevmedim.





9- Loreal Göz Kremi: Ayrıntılı yazısı gelecek.
10- Avon El Kremi: Mini boy el kremi. Çantada taşımak için çok iyi oluyor bu mini boy ürünler. Bu seriyi de seviyordum. Avon temsilcisiyken stok yapmışım. 1 tane daha var. Bu tip mini el kremlerinin uygun fiyatlı versiyonu Gratis' te Bee Beauty ve Dalan zeytinyağlı var. Biraz daha yüksek fiyatlı olanları ise Body Shop ve Loccitane markasında bulunuyor.




                  Son fotoğraf bayram tatilindeki kısa yurtdışı gezisinde bitirdiğim tester ürünler.
                  -Estee Lauder Advance Night Repair yüz ve göz serumu:  Tek kullanımlık oldukları için etkisi hakkında bir yorum yapamam ama yapıları güzeldi, sevdim. Yüz serumu jel kıvamlı iken göz serumu silikonlu bir yapıdaydı. Belki alırım diyeceğim ama çok yüksek fiyatlı oluşları düşündürüyor.
                      -La Roche Posay Toleraine Temizleme sütü: Sevdiğim bir ürün oldu. İşimi çok kolaylaştırdı diyebilirim. Orta - koyu göz makyajımı da güzel temizledi. Ben çok temizleme sütü kullanmıyorum karma - yağlı ciltli olduğum için ama kışın tam boyunu deneyebilirim.
                  -Vichy Normaderm ve Liftactiv Nemlendirici: İkisi de güzeldi. Sanırım bunlardan daha önce de kullanmıştım. Vichy kremleri seviyorum ben. Normaderm, yaz mevsimi ve karma - yağlı ciltler için ideal bir ürün. Liftactiv, daha yoğun yapılı, çok güzel yumuşatıyor. İleri yaş, gece bakımı, normal - kuru ciltler için ideal.....   

                  Ürün konusunda biraz geriden geliyorum. Yeni yazılacak ürünlerim sırada bekliyor ama zamanı geldikçe yazmaya çalışıyorum. Renkli kozmetikler yazılmak için yine kutusunda yıl sonunu bekliyor. Bir sonraki bitti - gitti yazısında görüşmek üzere......

                 Sevgiler.......

3 yorum:

  1. CK parfümü nasıl bitirdin tebrikler benimki öylece duruyor daha :-))

    YanıtlaSil
  2. Ck parfumleri seviyorum, bunu hic koklamadim sanirim.

    YanıtlaSil
  3. Vichy kremleri annem de çok seviyor; ben henüz düzenli hiçbir nemlendiricisini kullanmadım galiba. Şimdi şu Slow Age'i feci merak ediyorum yalnız! Palmolive duş jeli de aklımda! Güle güle kullan yenilerini, sevgiler!

    YanıtlaSil