31 Ekim 2017 Salı

BİTTİ-GİTTİ-27(EYLÜL-EKİM 2017)

                       Yeniden merhabalar, bugün yine bir bitti - gitti yazısıyla sizlerleyim. Bazen bu serinin zamanı çok çabuk geliyor gibi hissediyorum. Bu geçtiğimiz iki ayda çok fazla ürün bitmedi açıkçası, bazı ürünlere yeni başladım, önümüzdeki ayda daha çok bitmiş ürün görebileceğiz sanırım. Şimdi bakalım geçtiğimiz iki ayda neler bitmiş?




1 - Fa Body Splash: Şu vücut spreyi ya da body splash kategorisini biraz geç keşfetmiş biri olarak yaz boyunca birkaç denemeden sonra Fa - limon, tek kelimeyle harika. Gün içerisinde bol bol sıkabiliyorum ve asla baymıyor. Limon zaten çok ferah bir koku tam benim sevdiğim gibi, taze, ferah enerjik. Watson Mağazalarında satılıyor, indirimli fiyatı 12 tl. ve 250 ml. Bundan sonra sanırım sürekli alacağım ürünlerden oldu.
2 - Body Fantasies Body Splash: Bu markada Gratis Mağazalarında satılan seriden. Bu fotoğraftaki de dahil olmak üzere küçük ve büyük boy birkaç çeşit daha deneyip, bitirdim. Yalnız buraya ekleyemedim, ambalajları çok kullanışlı her birinin içinde başka şeyler var. Denediğim kokular içerisinde genelde hafif olanları seçtim en beğendiklerimden biri buydu. Fiyatları en küçük ve en büyük boy için 9 - 25 tl arasında değişiyor. Fa, daha çok sevdiğim olduğu için bunlardan almayı düşünmüyorum.
3 - Yves Rocher Tendre Jasmine Parfüm: Bir daha YR parfüm almayacağım demiştim. ama Eylül ayındaki doğumgünü kampanyasına kayıtsız kalamadım ve denemek istediğim 2 parfümü seçtim. Tendre Jasmin çok güzel bir yasemin kokusu, benim en sevdiğim çiçek kokularından biri. Oldukça hafif, güzel bir koku, benim tenimde kalıcılığı yine az oldu. Şişe tasarımı oldukça hoş, sade ama bir daha tercih etmeyeceğim sanırım. Seçtiğim diğer koku da Voile D'Ambre (Amber)  olan, bir ara onu da yazacağım ama şimdiden söyleyeyim o koku beni kalıcılık konusunda gerçekten şaşırttı.




4 - Clarins Beauty Flash Balm: Yazın havaalanındaki duty free görevlisi çok cömertti, 3' er adet falan atmış sepetime. 5 ml.'lik mini boy fakat çok merak ettiğim bir üründü ve bayıldım. Elimdeki ürünler bitince tam boyunu kesinlikle alacağım ürünlerden oldu. Bu aslında cildi bir anda canlandıran bir baz nemlendirici ama bu aydınlatma işini öyle güzel yapıyor ki çok sağlıklı bir görüntüye kavuşturuyor cildinizi. Unutmadan bu ürünü ellerinizle krem gibi değil de fırça ile tampon hareketler yaparak uygulamak gerekiyor.
5 - Clinıque Even Better Corrector: Markanın renkli cilt ürünlerinden daha önce hiç denememiştim. Oldukça beğendim, SPF 15 olması da çok güzel, sadece rengi biraz koyu geldi. Belki ilerde alabilirim. Siteden baktım ama göremedim. Alacağım zaman daha ayrıntılı bakarım artık.
6 - Clinique Even Better Correct Lotion: Aynı serinin SPF 20 özellikli cilt ürünü. Normal bir nemlendirici losyon aslında ama cildinize sürdükten sonra renk veriyor. Çok beğendiğim bir ürün oldu ama bu ürün sanırım üretimden kalkmış.
7 - La Roche Posay Toleraine Makyaj Temizleyici: Yine deneme boyu ürünlerden biri 15 ml. Süt kıvamında ürünlerle makyaj temizlemeyi çok tercih etmiyorum ama yapı olarak çok beğendim. Kuru cilde sahip olanlar rahatlıkla tercih edebilirler.
         



8 - 9 - Phil Smith Şampuan ve Saç Kremi: Ülkemiz piyasasına yeni giren İngiliz bir saç bakım markası daha. Şimdilik Sephora Mağazalarında satılıyor, bir alışverişimde kasada verildi ( çok şaşırdım tabii ki ) belki sonra daha kolay ulaşılabilir kozmetik mağazalarında da satılır zira sampuanı sıradan bulsam da saç kremine bayıldım. Çok yumuşattı saçlarımı. Fiyatları hakkında fikrim yok ama sanırım çok düşük olmayacak.
            Bu ay bu kadar çok küçük boy ürün bitirmiş olmamın sebebi çok sık şehir dışına çıkmış olmam, dolayısıyla evdeki tam boylar sonraki bitenler yazısında olacak.
            Ve sırada gidenler;


   

10 - Dirty Works Işıltılı Vücut Losyonu: Maalesef artık çöpe gidiyor. Yaz boyunca kullandım, yarısı kaldı ama ben kullandıkça kuru cildimi daha da kuruttu ve tahriş etmeye başladı. Işıltısı da çok fazla değil, çok ışıltı seviyorsanız sizi tatmin etmez. Bir daha almayı düşünmüyorum.
11 - Garnier BB krem: Beğenmediğimiz bir ürün daha, beğenmediğimiz diyorum çünkü bu ürünü kızımla beraber kullandık. Oysa ki bu yağlı ciltler için olan versiyonunun çok beğeneni de vardı. Pek çok şekilde de kullanmayı denedim ama her defasında hiç güzel durmadı ve en sonunda hafif pütürcükler oluşturdu yüzümde, kullanmayı bıraktım. Şimdi düşündüm de bu ürünü aslında anlaşamadığım ürünler kategorisinde yazmalıymışım...


    

12 - 13 - Loreal Magic Retouch Anında Kapatıcı Saç Boyası: Her iki kutuyu da yarısından fazla kullandım. Ama saç derisi hassasiyetim nedeniyle bıraktım. Sanıyorum bir daha da almam. Aslında çok işlevsel bir ürün ancak benim saçlarımda sıktıktan sonra oldukça yapışkan bir hal aldı. Kullandıktan sonra saçlarımı hep toplamak zorunda kaldım. Benim beyazlarım alnımın iki yanında şakalarımda oldukça fazla, beyazları ilk yıkamaya kadar güzel kapatıyor ama saçta 6 - 8 saatten fazla kalmasını sağlıklı bulmuyorum. 

                Evet geçtiğimiz iki ayın biten - giden ürünleri bu şekildeydi. Bir sonraki bitti - gitti yazısında görüşmek üzere.......

                Sevgiler...... 

1 yorum:

  1. Clarins Beauty Flash Balm'ı vaktiyle çok severek kullanmıştım. Gerçekten harika bir şey!! Body Fantasies kokularını da genel olarak seviyorum ama Fa'yı merak ettim :) Yenileri güle güle kullan!

    YanıtlaSil