15 Kasım 2017 Çarşamba

M.A.C GÖZ FARLARI - CLUB, STAR VIOLET VE 4 X REFILL PRO PALETTE

               Yeniden merhabalar, yine kısa bir ara verip döndüm. Dönüşü, renkli kozmetik kategorisinden  güzel bir ürün yazısı ile yapmak istiyorum.








                Daha önce de pek çok kez belirttiğim gibi artık çok fazla renkli göz makyajları yapmıyorum. Hatta bazen göz makyajım sadece açık renk, tek başına rahat sürebildiğim bir far ve rimelden oluşuyor. Hem işin kolayına kaçıyorum hem de ne kadar bakarsak bakalım yer çekimi diye birşey var. yani artık 20' li, 30' lu yaşlardaki o gergin, dümdüz, kusursuz duran göz kapaklarına sahip değilim. Hal böyle olunca da kötü görünen bir makyaj yerine daha canlı gözüken bir göz ve makyajı tercih ediyorum.
              Ancak bazen de böyle güzel renkler lazım oluyor insana, ne bileyim elini attığında bulmak istiyor insan, dozonu ayarlayabildiğim için ister tek katta açık istersem de kat kat uygulayarak yoğun görünüm elde edebiliyorum.
            M.A.C farların kalitesi malum fazla söze gerek yok ki duyduğum kadarıyla sadece birkaç renk için( sanırım özellikle mavi tonları ) çok olumsuz yorumlar okuyorum. Onun dışındaki tekli farlarda 140 civarında renk seçeneği var ve hepsinin kalıcılığı harika. Eğer herşeye rağmen benim gibi yağlı göz kapaklarına sahipseniz uzun saatler bozulmadan kalan göz makyajı için altına bir far bazı kullanabilirsiniz. Aksi takdirde göz kapağındaki yelpazeyi andıran çizgi çizgi görüntü kaçınılmaz oluyor.
            Ben markadan bu farları seçerken yine her zaman kullanabileceğim renkler olmasına ve evdeki diğer farlarımla karıştırabileceğim renkler olmasına özen gösterdim. Hem Club, hem de Star Violet yansımaları ile tüm dünyaca makyaj severler tarafından pek meşhur ve de çok çok güzel renkler. Her mevsim, her ortam, her giysi ve neredeyse diğer tüm renkller ile uyumlu oluyorlar. Aşağıdaki fotoğraflarda renklerin duruşlarını görüyorsunuz.





     
               M.A.C farları tekli ambalaj şeklinde alabiliyorken ki refill şekilde de alabiliyorsunuz ve kendi 2' li, 4'lü, 15'li profesyonel paletlerinizi oluşturabiliyorsunuz. Ben farları alırken 4'lü boş palet yeteceği için tercih ettim.





               Paletimin altında gördüğünüz delikleri ise aldıktan sonra kendim yaptım. Farları yerleştirdikten sonra yerinden çıkarmak vs. oldukça zor oluyor. Ters çevirdiğinizde parçalanıyor vs. Bu şekilde çıkarmak istediğim zaman alttan deldiğim deliklerken hafifçe ittirerek yerinden çıkarıp tekrar koyabiliyorum. Elimde birkaç tane daha çıkarılabilir farlarda oluşan başka marka palet var bazen bunları onların yanına yerleştiriyorum. Özellikle seyahatler için çok pratik oluyor.
              M.A.C farların tekli ambalajlı şu an ki fiyatı 70 tl. iken refill olarak fiyatı neredeyse yarısı kadar. 4'lü palet fiyatı ise 24 tl. Siz de bu şekilde kendi istediğiniz renklerden oluşan far paletleri oluşturabilirsiniz. M.A.C ürünlerini sacede M.A C Mağazalarında ve kendi online sitesinden edinebilirsiniz.

             Sevgiler.....  

4 yorum:

  1. Bu iki renk bende de var severek kullanıyorum aklımda MAC'ten alınacak birkaç far daha var bakalım bi ara onları da almak istiyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. Club'ın muadilleri elimde var; fakat Star Violet gerçekten muhteşem bir renkmiş! Güle güle kullan Berna'cım her ikisini de, sevgiler!

    YanıtlaSil