23 Nisan 2019 Salı

KIKO NOURISHING LIP BALM

               Yeniden merhabalar, malumunuz özellikle kış aylarında dudak kuruması ve sonucunda da catlayıp, yara, bere olma durumu daha çok yaşanıyor. Açıkçası ben bu sıkıntıyı çok yaşayan biri değilim. Yani dudaklarım pek kurumaz, çatlamaz, yara olmaz ( ha Roaccutane tedavisi gördüğüm zamanlar hariç tabii ). Bu yüzden dudak koruyucu vs. gibi ürünleri nadiren alıyorum ve de uzun süre kullanıyorum. Aslında genelde dermokozmetik lip balmları seçmeye çalışıyorum ama bu kez kozmetik oldu.


   




                 Markanın bu ürününü aslında genelde beraber satılan yine stick şeklinde bir dudak peelingi ile satın almak istemiştim ancak baktığım tüm Kiko mağazalarında bulmak ne mümkün. Ben çok hijyenik bulmadığım için kavanozda bulunan tüm dudak ürünlerini tercih etmiyorum. Stick ürünlerin her şekilde kullanımı kolay oluyor.     


                                                                                        

     Kiko Nourishing Lip Balm oldukça güzel nemlendiren bir lip balm. Hem gün içerisinde, hem de gece kullandığımda uzun süre dudaklarım yumuşacık kaldı. Üstelik de bazı ürünler gibi kurutmuyor. Biliyorsunuz bazı ürünler dudakları yumuşatıyor gibi görünse de birkaç saat sonra kurutuyor ve  dudakları kuruttukça siz daha çok balm sürüyorsunuz ve bu döngü böyle devam ediyor.  Bildiğim kadarıyla bu ürünün tedavi edici özelliği yok ve SPF içermiyor, ışıltı, sim, sedef vs. yok, yani erkekler de rahatlıkla kullanabilir. 
Ürünün herhangi bir tadı, kokusu da bulunmuyor. Ambalajı güzel, gümüş rengi parlak, plastik ambalaj hoş, yalnız kapak kırılmaya çok yatkın. Karton ambalaj da parlak, gümüş rengiydi ancak aldığım zaman daha mağazadan çıkarken kullanmak istediğim için açarken  yırttım, bu nedenle üzerindeki içerik listesini de veremiyorum.  
Ürünün fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 30 tl. civarındaydı, ben tüm kış boyunca severek kullandım. 
Unutmadan çok sık dudak kuruması ve sonrasında çatlama, yaray dönüşme sıkıntıları yaşıyorsanız ayrıntılı bir kan tahlili yaptırmanızı öneririm. Çünkü bazı durumlarda kansızlık, B vitamini yetersizliği, bazı mide, bağırsak problemleri, yetersiz sıvı alımı, gün içerisinde az su içmek de bu problemlere neden olabiliyor. 

Sevgiler ve sağlıklı günler dileğiyle.........   
               

1 yorum:

  1. Son yazdığın not çok yerinde olmuş Berna'cım, en bağlantılı olduğunu düşünmezdim mesela. Aklımda olsun! Ayrıca bu ürünü de not ettim; yazdığın çok doğru, özellikle mineral yağ içeren lipbalm'lar benim dudaklarımı nce nemlendirip sonra kuruttukları için daha beter ediyorlar. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil