31 Mayıs 2019 Cuma

YVES ROCHER ELIXIR JEUNESSE DETOKS ETKİLİ YAŞLANMA KARŞITI YÜZ KREMİ - SPF 30

                   Merhabalar, sürekli takipçilerim sanırım artık biliyorlar, günlük kullandığım yüz ürünlerimi genelde güneş korumalı tercih ediyorum ve evet ben gündüz ürünlerinde yaz  - kış güneş koruması kullanıyorum. Sadece mevsimsel koşullara göre güneş korumasının derecesini ayarlıyorum diyebilirim.
                   Kışın SPF 15 - 30 koruma günlük yaşantı için idealken yazın SPF 30 - 50 sizi korumaya yetecektir. Ancak şehir yaşantısı dışında, deniz tatili gibi yoğun güneşe maruz kaldığınız durumlarda özellikle SPF 50 kullanmanızı ve ne olursa olsun yine de korumaya güvenmeyerek belirli saat aralıkları ile yeniden sürmenizi öneririm.
                   Geçtiğimiz yaz günlük bir koruyucu olarak Yves Rocher markasının bu koruyusunundan oldukça memnun kalmıştım. Kışın başka koruyuculu ürünler kullandım ancak havalar iyice ısınınca elimdeki açılmammış ve tarihi geçmemiş ürünleri yeniden kullanmaya başladım.


      



           Yves Rocher Elixir Jeunesse, formülündeki gençlik iksiri adı verdikleri bitki özleri ile, yaşlanma etkilerini geciktirerek, cildi hava kirliliği, mevsim koşulları, toz ve daha birçok dış etkenlere karşı koruyor. Özellikle bitki içeriklerinden Afloya özü aslında bildiğimiz adı ile Ginseng, hücre yenilenmesi ve antioksidan özellikleri çok güçlü olan ve etkisi kanıtlanmış özler....
          Ürünün yapısı ise oldukça ince, ben fotoğraflamayı unutmuşum ama kıvamı oldukça akışkan. Rengi beyaz ve kendine ait hoş, hafif bir kokusu bulunuyor. Cilt tarafından hemen emiliyor, ben bazen nemlendiricimin üzerine bazen de tek başına sabahları uygulamayı tercih ediyorum. Her türlü rahat kullanıyorum, üzerine rahat makyaj yapabiliyorum. Akma, kusma, alerjik reaksiyon vs. yaşamadım. Cilt tipi ile ilgili olarak ben bir sınırlama görmüyorum, bence her tür cilt tipi kullanabilir ama çok yağlı ciltler yine de biraz kontrollü kullanırsa iyi olabilir. Yazdığım ürün SPF 30 koruma içeriyor ancak SPF 50 olanını da kullandım, içerik ve yapı olarak herşeyiyle ikisi de aynı ancak daha güçlü koruma tercih ediyorsanız SPF 50 kullananbilirsiniz.




         Ürün aynı zamanda silikon, paraben ve mineral yağ içermiyor.
 Ambalajı güzel, plastik tüp yassı olduğu için çantada vs. rahat taşınıyor, her yere sığıyor. Ucu kontrollü kullanım için iyi, çevirmeli kapağı kolay açılmıyor ve akma vs. olmasını önlüyor. Ürün miktarı 30 ml. ve yaklaşık fiyatı 100 tl. civarında ancak markanın sık sık güzel indirimleri ya da kampanyaları oluyor. İçerik listesi ve ambalaj üstü biligilerini aşağıya ekliyorum.


   








Sevgiler ve sağlıklı günler dileğiyle.......

4 yorum:

  1. bunu denemek istiyorum ama elimde o kadar çok krem var ki alsam kalacak öyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl olsa sürekli ürün İremciğim, elindekiler bitince denersin. Sevgiler...

      Sil
  2. Ben de yeni kullanmaya başladım bu ürünü; ancak, benim cildimde çok soyulma yapıyor Berna'cım ya. Abartılı bir miktar da kullanmıyorum; ancak, elimi sürdüğüm yerlerde liflemişim gibi dökülüyor... sende de böyle bir sorun oluyor mu? Gerçi olsa yazardın, kremi beğendim ama sırf bu yüzden elim gitmiyor resmen :( güle güle kullan canım! Mutlu bayramlar!

    YanıtlaSil
  3. Canım dediğini anlıyorum, bu üründe karşılaşmadım ama mesela elimde başka bir ürün var o işte kusma yapıyor böyle sürdükten sonra pütür pütür. Gerçekten çok kötü oluyor. Sevgiler benden de...

    YanıtlaSil