19 Haziran 2019 Çarşamba

DIOR NUDE AIR LUMINIZER - 001

               Benim gibi yaz - kış aydınlatıcı kullanmayı seviyorsanız, bugün yine çok sevdğim bir ürün var. Chiristian Dior tabii yarım yüzyılı geçkin tarzını ve kalitesini tüm makyaj ürünlerinde de koruyor. Her yaptığı ürün, her çıkardığı makyaj koleksiyonu adeta ikon. Ben makyaj koleksiyonuma markadan birkaç ürün eklemek istediğimde, yüz ürünlerinden tercihimi tabii ki bir aydınlatıcı pudradan yana kullandım.


 







                     Dior Nude Air Luminizer, her na kadar ben başlığa çok uzun oluyor diye yazmamış olsam da aynı zamanda pudra olarak da kullanabileceğiniz bir ürün.
                    Nude Air serisi aslında ilk olarak markanın makyaj koleksiyonunun günlük, işlevsel, rahat, her ortamda kullanıma uygun olsun diye çıkardığı birkaç üründen oluşuyordu. Sonrasında koleksiyon o kadar beğenildi ki kalıcı hale geldi. Halen Her mevsimde Nude Air serisine yeni ve bir o kadar da harika ürünler eklenerek güncelleniyor. Ben mesela Nude Air koleksiyonunun allık ve Nude Air Tan bronzer ürünlerini de aşırı beğeniyorum.
                   Ürünün yapısı oldukça yumuşak ve güzel, adı üzerinde çok çok hafif adeta hava gibi ince. Buna rağmen kalıcılığı 6 saat civarında, oldukça iyi. 001 rengini şampanya - bej olarak tanımlayabilirim sanırım içinde çok hafif altın ışıltıları da var. Sürdüğünüzde çok güzel bir yansıma veriyor. Seride 3 renk daha var onlar da pembeden bronza kadar çok güzel yansımalar sunuyor.
Fotoğraflarda çok  ışıltıymış gibi dursa da renk sizi korkutmasın oldukça itaatkar bir aydınlatıcı. Günlük hayata uyumu, kondisyonu ve konsantrasyonu çok güzel bir ürün. 





              Ürünün dış ambalajı gümüş rengi, parlak metalden tasarlanmış. Görüntü çok çok şık. Hem dış ambalajda hem de içerde ürünün üzerinde markanın başta çantaları olmak üzere pek çok ürününde de kullanılan ve  1994 yılında Lady Diana' dan esinlenilerek tasarlanan, dikey ve çapraz çizgi ve hatlardan oluşan kapitone dikiş deseni bulunuyor. Bu dikiş tarzının birleşimi, kullanıldığı yere göre ışık saçan bir elmas görünümü veriyormuş. Ayrıca ürünün üzerine kabartma olarak NUDE yazıyor olması da ekstra bir hoşluk katmış.
              Ürün kutusundan oldukça iyi bir kabuki tarzı bir fırça ve high end ürünlerin pek çoğunda olduğu gibi çizilmeyi önleyici kadife kese ile birlikte geliyor.
  







                  Kabuki fırçanın ana ambalaja uygun olarak metal parlak, gümüşten bir ayağı var. Kılları çok çok yumuşak ve yoğun. Çok güzel iş çıkaran bir fırça. Kadife kese ise yine markanın ana rengi olan lacivet kadifeden oluşuyor.
                 Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.






                  Ürünün miktarı ise 6 gr. Bu tür ürünler için biraz az gibi görünebilir ancak yapısının inceliği nedeniyle uzun bir süre gidiyor. Ben yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum ama hala üzerinde bir azalma ya da deseninin bozulması gibi bir belirti olmadı.
                 Ürünün güncel fiyatı ise 250 tl. civarında. Elbetteki çok bulunmaz bir ürün değil, pekala çok daha uygun fiyata benzerleri bulunabilir. Ve artık ülkemizdeki fiyatlar bu kadar yüksek olunca asla ama asla hiçbir şey  normal fiyatıla alınmaz, mesela indirimler beklenip değerlendirilip alınmalı. Ben bir süre önce Sevil Mağazalarından bir indirim ve puanlarımı değerlendirerek 150 tl. karşılığında edinmiştim.

         
                  Mutlu, sevgi dolu ve aydınlık günler dilerim...
                  

6 yorum:

  1. harika bir renkmiş bu ama :-)

    YanıtlaSil
  2. Bu aydınlatıcı ilk çıktığında resmen arzu nesnemdi ama bir türlü alamadım; şimdi de elimdeki ürünlerin çokluğu nedeniyle yanaşmıyorum ama çooooooook güzel kesinlikle, gözüm döndü!! Güzel günlerde kullan canım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tez zamanda kavuşursunuz canım, sevgiler, daha güzelleri senin olsun. Öpüyorum.

      Sil
  3. Bu aydınlatıcı ilk çıktığında da gözlerimden kalpler fışkırmıştı, şimdi yazını okuyunca da aynısı oldu. Ben bu serinin Nude Air Tan bronzerını kullanıyorum, ikinci kutum ve çok memnunum, çok da bereketli. Elimdeki aydınlatıcılardan biri bittiğinde mutlaka bu aydınlatıcıya bakacağım.
    Güle güle kullan canım, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  4. Oooo demek ki ben de serinin bronzerini alacağım sen de memnunsan, gözü kapalı. Daha iyileri senin olsun tatlım.

    YanıtlaSil