24 Haziran 2019 Pazartesi

CLARINS EAU des JARDINS - EAU des JARDINS LIMITED EDITION

               Merhabalar, genel olarak hafif kokulu parfümleri kullanmayı seviyorum. Sevdiğim notalarsa ferahlatan narenciye ve çiçek kokuları. Tabii az miktarda extra eklentiler olabilir. Baharat ve odunsu notaların miktarı gerçekten çok önemli benim için. Tabii parfümle ilgili pek çok dikkat edilmesi gereken nokta var; yaş, giyim tarzı, mevsim ve en önemlisi ten rengi ile temiz cilt. Yani bunu bu blogda tekrar tekrar söylüyorum, yine de söylerim, temiz bir ciltle beraber, temiz giysiler, çamaşırlar giyilmemiş bir vücuda istediğiniz parfüm veya deodorantı kullanın kötü kokuyu asla engelleyemezsiniz.
              Bugün özellikle yaz mevsimde kullanmayı çok sevdiğim, her ortama uyan ve insanı girdiği her ortamda farkedilir kılan taze, canlı benim için nefis diyebilecğim bir koku ile tanıştıracağım.








               Clarins eau des jardins, markanın 2010 yılında piyasaya çıkardığı bir koku. Ağırlıklı turunçgiller olarak, limon, portakal, bergamot, greyfurt, üzüm, yabani gül, nane, defne gibi meyve ve bitkilerin karışımından oluşan bir koku. Benim sevdiğim herşeyi adeta biraraya toplamışlar.  Bu karışımların birleşiminden yola çıkılarak adını '' bahçe suyu '' şeklinde koymuşlar zannediyorum. Zira, ben sıktığımda da gerçekten bir narenciye bahçesinde yürüyormuşum gibime geliyor. Bana verdiği tazeliği ve ferahlığı anlatamam. Kendimi sanki bir anda yüksek bir dağa çıkmışım gibi, bol oksijen almışım gibi hissediyorum.
               Bu parfüm aynı zamanda bir cilt bakım ürünü, '' bakım suyu '' olarak da geçiyor. Elbette yüze sıkılan bir ürün değil.  İçeriği nedeniyle aromafitoterapi özellikli bir bakım ürünü. Özellikle kış mevsiminde, soğuk havalarda ve gribal enfeksiyonlar gibi hastalıklar geçirdiğinizde vücudunuz ya da yastığınıza sıkarak kullanabiliyorsunuz. Bitki özlerinin rahatlama ve gevşeme sağladığı belirtilmiş. Açıkçası parfüm olarak kullanmaktan diğer şekilde hiç kullanmadım ama eminim eşyalara sıkıldığında da güzel bir his bırakacaktır.  Kokunun kalıcılığı orta - iyi seviyesinde. Üst üste hergün kullandığınızda teninize, giysilerinize yerleşiyor. Gün içerisinde tazeleme istiyor.
            Şişe tasarımı klasik Clarins ambalajları şeklinde. Markanın tüm parfümleri ve cilt bakım ürünlerinden bazıları da aynı şişe tasarımına sahip. Rengi çok güzel, çantada taşımak için çok ideal, her yere sığıyor ve kapağı sağlam. Bu şişelerin en sevdiğim yanı atomizer kısmının açılıyor olması, yani bitince içine başka bir ürün, kolonya vs. doldurabilirsiniz.


     



                 Clarin eau des jardins parfümün yukarıda yazdığım versiyonu orijinal olanı ve 50 ml. ülkemiz fiyatı ise ortalama 250 tl. civarında. Ben yurtdışından 20 Euro karşılığında almıştım.
                  Parfümün yukarıda yazdığım versiyonundan başka elimde bir de limited edition versiyonu var. Neden ikisini birden yazdın derseniz limited edition versiyonu başka bir parfümmüş gibi algılanıyor genelde.


  





                      Limited edition versiyon ile orjinal versiyon arasında koku, kalıcılık olarak hiçbir fark yok. Ambalaj üstü bilgilerinde farklı birşey yazıyorsa lütfen Fransızca bilen sevgili okuyucularım yorum bıraksın. Özel üretim 2012 yılında piyasaya çıkmış ve şu anda piyasada ulaşmak biraz zor. Yurtdışında ve duty free mağazalarında rastlamanız daha mümkün.
                   Şişe tasarımı bence çok çok daha güzel, yeşil renk üzerine beyaz kabartma yapraklar bence kokuyu tam olarak yansıtmış. Karton ambalaj da şişe ile uyumlu tasarlanmış. Şekil itibariyle yine aynı, atomizeri çıkıyor. Bu versiyon ise 100 ml. ve yurt dışı fiyatı 25 Euro, ben freeshop2 dan 16 Euro karşılığında almıştım.
                   Ambalaj üstü bilgileri ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.


   

                      Mutlu günler dileğiyle. Sevgiler....

2 yorum:

  1. Parfüm zevkimiz ortakmış! Ben de senin gibi narenciye notası ağır basan, taze kokuları seviyorum. Clarins parfümlerine hep duty freede göz atarım ama sanırım bunu hiç koklamadım. Aklımda olacak Berna'cım, çok sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler benden canım, beğeneceğini düşünüyorum. Çok öptüm.

      Sil