26 Ağustos 2020 Çarşamba

BOBBI BROWN MAKEUP BAG ORGANIZER

                     Merhabalar, makyaj çanlataları kategorisinden bir ürünle bugün karşınızdayım. Bu tür ürünleri ne kadar çok sevdiğimi daha önce de belirtmiştim. Bu çantamı da oldukça fazla seviyorum, diyebilirm ki aldığım günden beri kısa - uzun tüm seyahatlerimin demirbaşı oldu. Ayrıca bu kategorideki tüm ürünler merak ediyorsanız etiket bölümünden ulaşabilirsiniz. 






             Bu makyaj çantasını sanırım iki yıldır kullanıyorum. Ancak bu zamana kadar yazısını yazmamışım. Bobbi Brown Organizer makyaj çantası, siyah renkte, sentetik kumaştan yapılmış ve dört bölümden oluşan bir düzenleyici. Tüm ürünleri birarada taşıyabildiğiniz için sanırım bu kez organizer adı verilmiş. 1. bölüm fırça düzenleyici kısım, ortada 2. ve 3. bölüm, iki adet çıkarılabilir fileli cepler ve 4. bölüm ise derinliğ olan sabit bölüm. 



  

  

             Çantanın ölçüleri 17 x 20 cm. ve derinliği ise 7 cm. Çantayı ikiye ayıran ana fermuar tam ortadan geçiyor ve çantanın dış kısmında tam sırt bölgesinde tutmayı kolaylaştıran bir de sabit tutamak bulunuyor. Kumaşı kirlendiğinde ıslak bez ya da mendille rahatça temizlenebilir. Ben henüz yıkamadım ama  çok zor, çıkmayan bir leke ile karşılaşıldığında belki yıkanabilir de, yıkandığında da bozulup, deforme olacağını sanmıyorum ama gerek kalırsa böyle ürünleri soğuk su ve hassas şartlarda yıkayabilirsiniz ve sıktırma yapmadan makinadan alırsanız, ürünleriniz bozulmaz. 


 

         Sol tarafta örnek olarak rastgele yerleştirdiğim bazı fırçaları görüyorsunuz. Yerleştirme kısımları birkaç ölçüde yapıldığı için ince, kalın altı adet fırçayı koyabiliyorsunuz. Belki çok fazla değil ama temel makyaj için yeterli bence. 

        Ortada ise iki adet file gibi bir malzemeden düşünülmüş, çıkarılabilir cepleri görüyorsunuz. Bu ceplerin ölçüsü de 13 x 17 cm. içine çok rahatlıkla beş ,altı parça ürün koyabiliyorsunuz. Cepler alt kısmından çantanın dibine çıt çıtlı. Ve en hoşlandığım kısımda bu cepleri ayrıca çıkarıp, alıp el çantanızın içine atabiliyor oluşunuz. 


   

            Ben ne kadar ürün aldığı rahat rahat görünsün diye seyrek olarak ürün yerleştirdim ama daha çok ürün alır.  Çok kullanışlı bulduğum bu çantanın fotoğraflarını ben makyaj malzemelerini yerleştirerek çektim ama cilt bakımı ya da az ürün aldığınız zamanlarda her ikisi için de kullanabilirsiniz.




          En son olarak da sağ tarafta bir miktar kalınlığı da olan sabit kısmı görüyorsunuz. Bu kısım da yine biraz daha hacimli ürünlerinizi rahat koyabilmeniz için tasarlanmış. Fondöten vs. gibi ürünleri rahatça alıyor. Çekmeyi unutmuşum ama markanın adının yazdığı fermuar da parlak, metal, gümüş renkte. Tasarımı, malzemesi benim daha önce şurada yazısını yazdığım fırça çantasına her yönden oldukça benziyor. 

       Bu makyaj çantasının satışa çıktığı 2011 yılında da Allure Dergisi tarafından bu kategorideki en başarılı 10 ürün listesinde 6. sıraya yerleştiğini ve ödül aldığını duyduğumda ise oldukça şaşırdığımı belirtmeliyim. Ben bu ürünü dediğim gibi iki yıl önce ELCA kozmetik indirim mağazasında 120 tl. karşılığında edinmiştim. Ürün zaten oldukça eski bir çanta olduğu için şu an markanın ülkemiz online sayfasında ne yazık ki bulunmuyor ancak ortadaki çıkan cepler dışında çok bir ayrıcalığı yok, benzerleri çok daha uygun fiyata kesinlikle bulunabilir.   


            Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle....      

2 yorum:

  1. Ayy benim harika Benefit çantama çok benzemiş! Ya makyaj çantası denilince gözüm dönüyor, hepsini almak istiyorum! Hele de böyle fonksiyonelse (ya da şeffafsa) asla dayanamıyorum... deli miyim neyim :)))) Güle güle kullan Berna'cım, bence çok iyi yapmışsın almakla! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de makyaj cantasi çok seviyorum dediğin gibi hele de böyle fonksiyonelse. Benefit çantayı görmüştüm sende evet o da çok güzel, geniş işe yarayan bir çanta..Sevgiler canım..😘

      Sil