15 Eylül 2020 Salı

FENTY BEAUTY MATCH STIX SHIMMER SKINSTICK HIGHLIGHT, BLUSH, ENHANCE - YACHT LYFE

           Yeniden merhabalar kısa bir aradan sonra yine buralardayım ve çok güzel bir ürün yazısı ile karşınızdayım.  Fenty Beauty by Rihanna markasından daha önce de şuradaki  aydınlatıcı - allık ürününü yazmıştım. Bu ürünü de diğeriyle beraber almış olmama rağmen üzerinden çok geçmiş. Blog dosyamda ürüne ait fotoğrafları bulunca hala yazmadığıma şaşırdım çünkü yazdığımı sanıyordum. Neyse kısmet bu güneymiş. Ben hemen ürüne geçmek istiyorum. 














       
            Fenty Beauty match stick aydınlatıcı, orta derecede sıcak, mercan - pembe tonlu, içinde altın ve inci parlaklığında ışıltıları olan çok güzel bir ürün.  Aydınlatıcı olarak kullanıldığı gibi pekala allık olarak kullanılacak bir tona da sahip. Orta tonlu bir ürün olduğu için allık ya da aydınlatıcı olarak kullanmak tamamen sizin cilt renginize göre tercih edebileceğiniz bir durum. Ben genelde sonbahar ve kış aylarında allık gibi biraz daha elmacık kemiklerimin üzerine uygularken yazın, hele de deniz tatili yapıp azıcık bronzlaştıysam biraz daha yukarı şakak kısımlarıma aydınlatıcı gibi uyguluyorum. 
            Hem fırça hem de parmak ile çok rahat uygulanıyor. Tabii fırça ile uygulandığında daha homojen, daha hafif bir görüntü elde ediyorum. İsterseniz yanınızda başka makyaj malzemesi yoksa mesela dudaklarınıza da değdirebilirsiniz. Kalıcılığı güzel, yaz mevsiminde ortalama 6 saat yüzümde kaldı sonrasında biraz tazeleme istiyor. 




             Yukarıdaki fotoğrafta elimin üzerinde rengini, görebilirsiniz. Bu kategoride toplam 15 adet renk var. Benim seçtiğim renk ise yine sizi şaşırtmamıştır Yacht Lyfe. 
            Bu ürünü aslında bugün yazmam tesadüfen biraz da iyi oldu, kısa süre önce benzer bir ürün olan Westman Atelier markasına ait olan bir stick blush daha yazmış olmam. Ancak kendisi ülkemizde bulunmuyor, ulaşmak biraz zor ve her ne kadar performansı çok güzel olsa da miktar - fiyat dengesi çok olumlu değil. İşte bu ürün de ülkemizde Sephora Mağazalarında satılıyor yani daha ulaşılabilir, performansı yine güzel, bu renk de biraz benziyor ve miktarı diğerinin iki katıyken, fiyatı yarısı  kadar. Yani bence nispeten olumlu. Belki almak istediğiniz ürünleri araştırırken size rehber olur. 




               Ürünün ambalajı ise çok hoş. Klasik stick allık aydınlatıcı ambalajlarından farklı olarak alt gövde mıknatıslı. Biliyorsunuz markada kontur, kapatıcı gibi ürünler de var ve serinin diğer ürünleri de mıknatıslı yüzeyleriyle altıgen tasarımından dolayı yan taraflarından biribirine yapışıyor. Böylece ürünlerinizi kombinleyerek ve çantanızda oraya buraya dağılmadan rahatlıkla taşıyabiliyorsunuz. Akrilik dış ambalajın rengi çok hoş bir somon, pudra pembesi tonunda. mat boyalı. Üst kısımda markanın baş harfleri - logosu kabartma olarak yer almış. Ambalaj boyu toplamda 9 cm. ve çapı 3 cm.  Kapağı güzel oturuyor. Çantada vs. açılma yapmıyor.                     
            Ürünün toplam fiyatı 7,1 gr. ve aldığım zamanki fiyatı sanıyorum 180 tl. idi. Güncel fiyatı Sephora Mağazalarında 209 tl. olarak görünüyor.                                                                                     
Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.








Sevgiler ve mutlu günler..............                                                                                

2 yorum:

  1. Off rengi çok aşırı güzelmiş! Westmman Ateriler bulamazsanız Fenty alın diyorsun yani, anlaşıldı merkez :))) Benim elim zaten aylardır toz allığa asla gitmiyor, uyguladığımda görüntüsünü hiç sevmiyorum. Kış geliyor olsa da, hayatıma gayet krem/likit allıklarla devam edebilirim bence! Güle güle kullan Berna'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Canım eskiden sürdükten sonra dağıtamayacağım diye çok korkardım krem alliklardan sonra bir alıştım elimden düşmüyor aşırı pratik. Eskiden annem rujundan allık yapardi onun gibi 🙈sevgiler canım..

    YanıtlaSil