28 Aralık 2020 Pazartesi

BOBBI BROWN FULL COVERAGE FACE BRUSH

             Yeniden merhaba, bugün favorilerimden biri  diyebileceğim, çok başarılı bir fırçanın yazısını yazacağım. Bu fırça ile ilk tanışmam ise aslında tamamen tesadüf eseri ve bilinçsiz olmuştu. Sonrasında ise çok popüler olduğunu öğrendim. 



    


                  Tanışma hikayemiz şöyle oldu. Ben özellikle seyahatlerde kullanmak üzere, hem makyaj çantalarıma sığabilen, büyük olmayan ama ufak da olmayan, tutması rahat, konforlu hem de güzel pudra vs uygulayan bir fırça arıyordum. Araştırma yaparken de bu fırçaya rasladım ve indirimli fiyatını da görünce kaçırmadan, hemen sepete atmış bulundum. Kullanmaya başladıktan sonra da çok sevdim ve elimin en çok gittiği fırçalardan biri oldu diyebilirim. Bununla beraber belirttiğim gibi benim alış amacım toz ürünleri kusursuz uygulamaktı ama öğrendim ki bu fırça tüm likit ürünlerde de çok başarılıymış ve hatta adeta fanları varmış.  

                Fırçanın özelliklerine gelecek olursam, toplam boyu 13 cm. ve kıl boyu 3 cm., kılları sentetik ancak oldukça iyi kalitede olduğunu söyleyebilirim. Yuvarlak yapıda olan fırçanın çapı 2 cm. ve ferrulesi parlak, metal siyah boyalı. Sap kısmı aşağıya doğru inceliyor, alt tarafı ahşap, üstü cilalı parlak, yıkama vs sırasında zarar görmüyor, şimdiye kadar da hiç kıl dökmedi. Boyu kısa olmasına rağmen sapı çok ergonomik olduğu için kullanımı kolay ve ele harika oturuyor. Kıllarının rengi kahverengi ve sık kıllı ancak yukarıya doğru da hafif konik, açılan, çok yumuşak kılları var. Yani hem bu kadar yumuşak kıllara sahip olup likit ürünleri, kalın yapılı bir ürünse kapatıcılığını almadan, ince yapılı bir ürünse emmeden, çizgi çizgi fırça izi yapmadan, hem de bu kadar güzel uygulayan çok az fırça gördüm diyebilirim. Uzun süredir kullanmama rağmen açılıp, formunun bozulmadığını da söylemeliyim. 



       



               Unutmadan fırçanın toz fondötenleri de çok başarılı uyguladığını söyleyeyim. Bu fırçanın çok hastası olduğunu söylemiştim, ilk tanıtanlardan ünlü Youtuber Anna ve  Lily  ' nin videolarını da ekliyorum. 

          Ürün şu an için markanın ülkemiz online sayfasında görünmüyor ama globalde görünüyor ve fiyatı 52 USD. Ben alalı sanıyorum 4 yıl oldu. İstanbul Anadolu yakasında bulunan Elca Kozmetik Mağazasından 120 tl. karşılığında edinmiştim. Ülkemizdeki stokları ne zaman güncellenir bilemiyorum ama benzerlerini başka markalarda da bulabilirsiniz.


        Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder