31 Aralık 2020 Perşembe

TOM FORD LIP COLOR MATTE - 38 NIGHT PORTER

                 Yılın son gününden merhaba, neden bilmiyorum son yıllarda yılbaşı günü kırmızı ruj yazısı yazmak alışkanlık oldu. Hatta geçen yıl yazdığım harika rujun yazısı da burada . Bugün de yine en az geçen yıl  yazdığım ruj kadar güzel bir ürün yazacağım. Tek kelimeyle nefis diyorum. 



 




            Rujumuz markanın eski serilerinden bir renk. Tam olarak hatırlamıyorum ama sanıyorum  2015 olabilir. Yarı mat seriye ait ancak yarı mat olmasına rağmen sürümü neredeyse saten yapılı bir ruj gibi kadifemsi. Renk olarak çok canlı duran, dolu dolu bir soğuk tonlu, orta kırmızı. Tek katta oldukça güzel rengini veriyor ama tabii isterseniz ikinci katı geçebilirsiniz.  İçeriğinde soya özleri, argan benzeri bir bitki olan Murumuru yağı, papatya yağı bulunduğu için yarı mat olmasına rağmen dudakları kurutmuyor, yeme - içme sonrası tazeleme isteyebilir, bu biraz duruma göre değişebilir. Ortalama dudaklarımda kalma süresi 4 -6 saat arası diyebilirim. Bu süre zarfında akma - dağılma yapmadığını da söylemeden geçmeyeyim. 







                 Ambalajı çok şık, siyaha yakın çok koyu kahverengi akrilik ambalaj, parlak, altın sarısı çerçeve ile detaylandırılmış. Kapak manyetik değil ama çok güzel oturuyor. Çantada vs. açılma yapmaz. Rujun iç kısmındai başında markanın logosu haline gelen baş harfleri mevcut. Karton dış ambalaj da yine aynı renklerde tasarlanmış. Karon ambalaja eklenen kareli kabartma doku, deri gibi bir izlenim yaratmış.   

              Aşağıdaki fotoğraflarda hem elimin üzerinde hem de dudağımda rengini göstermeye çalıştım. Dudağımdaki fotoğrafta özellikle ayrı renk bir kalemle çerçeve yapmadan olduğu gibi, kalemsiz haliyle görüntüledim ama siz özellikle kırmızı ruju bir kalemle kullanırsanız çok daha düzgün bir hat elde etmiş olursunuz. 



           



      
                     Şuradaki markaya ait ilk ürün yazımı yazarken, '' alırken yalnız bırakmadım, yanına birkaç arkadaş da ekledim demiştim.'' Hah işte o arkadaşlardan biri bu rujdu, diğerlerini de en kısa zamanda yazacağım. Markaya  ait tüm ürünlere etiket bölümünden ulaşabilirsiniz.  

                    Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;







              Adı gibi gün geceye taşıyan bu şahane rujun markanın orjinal sayfasında 19 rengi mevcut ve 56 USD fiyatı var. Şu an için ükemizde sadece Beymen Mağazalarında satışı var ( bu renk de mevcut ) ve fiyatı 400 tl. civarında. Ben bir seyahatimde sanıyorum 20 EURO karşılığında edinmiştim. 


            Sevgiler ve mutlu yıllar dileğiyle....


           YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder