12 Ocak 2021 Salı

OGX BAMBOO FIBER FULL DOLGUNLAŞTIRICI ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ

               Yeniden merhaba, kısa bir ara verdikten sonra Ogx markasından kullandığım son seri ile karşınızdayım. Son kullandığım seri bambu lifleri ve soya proteinleri ile zengilnleştirilmiş içeriğe sahip dolgunlaştırıcı şampuan ve saç kremi. 



 

              Ogx Bamboo dolgunlaştırıcı şampuan, daha çok ince - orta telli, yağlı saçlar için önerilen, saçı dipten uça soya proteinleri ile kavrayarak güçlendiren güzel bir şampuan. Özellikle saçlarınızda, yıkadıktan kıa bir süre sonra sönme, hacim problemi yaşıyorsanız tam size göre diyebilirim. 

 Şampuan, şeffafa yakın çok açık renk bir yeşil, yok denecek kadar az bir koku duyuyorsunuz derinden, köpürmesi, temizliği ve saçtan durulaması kolay.  Saç kremi ise yine yeşil renkte ama bu sefer biraz daha belirgin, güzel sedefli ışıltılara sahip. Kokusu yine belirgin değil ama şampuandan biraz daha fazla güzel, hafif bir koku alıyorsunuz.  Arındırması yine güzel, yalnız yumuşatma kısmı bu seride bana biraz yetersiz geldi. 

           Seriyi çok merak ettiğim için severek de kullandım, gerçekten de vaadlerini yerine getirdi ve benim dipleri yağlı saçlarımı çok güzel hacimlendirerek, volüm kazandırdı, bununla beraber yağlanma süresini de ortalama 3 - 4 güne kadar uzattı bu açıdan inanılmaz beğendim. Ancak sadece benim saçlarıma özel şöyle bir durum gelişti - uç kısımları hafiften kuru olan saçlarımda daha da kuruma gözlemledim. Bu sebepten daha fazla kıurumasını istemediğim için 2. kutuyu kullanmadan eşime pasladım. Kendisi de oldukça beğendi. 



 

       Ogx Bamboo fiber full şampuan serisinin dış ambalaj rengi de içleriyle uyumlu, çok alışkın olmadığımız tonlarda bambu rengi gibi düşünülmüş, tasarlanmış. Yeşilin her tonunu seven biri olarak çok hoşuma gittiğini söylemeliyim.   

      Bu seriyle beraber blogdaki Ogx serisi de sona ermiş bulunuyor. Tüm Ogx şampuan yazılarına etiket bölüünden ulaşabilirsiniz. Markadan yeni, özel ya da çok merak ettiğim bir seriye vs denk gelmezsem sanıyorum bir daha almam. Ogx şampuanlar içerik vs olarak çok güzeller ancak artan döviz kuru nedeniyle artık ülkemizde oldukça yüksek fiyattan satışa sunuluyor. Bununla birlikte bence gümrük vs. ile ilgili sıkıntılar da mevcut ki birkaç seri dışında tüm çeşitleri artık eskisi kadar market raflarında görmüyorum. Online olarak elbette bazı güvenilir sitelerde hala bulabilirsiniz. 


         Yeni yazılarda görüşmek üzere.

         Sevgiler ve mutl ugünler dileğiyle....

          

1 yorum:

  1. ben de almıştım ama çok dolgunluk vermedi ama benim saçlarım gerçekten çok cansız o yüzden de olabilir :-))

    YanıtlaSil