1 Ocak 2021 Cuma

NARS ALLIK - TAJ MAHAL

                    Merhaba, eski yılı güzel bir yazı ile bitirdiysek, pekala yani yılı da güzel bir yazı ile karşılayabiliriz. Şimdiden umarım tüm yıl böyle gözümüzü, gönlümüzü dolduran, sevdiğimiz şeylerle geçer diyorum. 







         Nars Taj Mahal allık, markanın sıra dışı rengi olan allıklarından biri.  Yüksek pigmentiyle cilt tonunu anında canlandıran, altın ışıltılı dokusuyla, yoğunluğunu ayarlayabileceğiniz nefis bir renk. 

        Adını, Hint prensi Şah Cihan' ın eşi Mümtaz Mahal için 1654 yılında inşaa ettirdiği tamamı mermerden oluşan bir anıt mezardan  alan allık, her cilt renginde ayrı güzel duran, her mevsime yakışan ( ama bence en çok yaz mevsimine yakışıyor ) orta - sıcak tonlu, oldukça koyu diyebileceğim bir turuncu. İçindeki mikro ışıltıları sayesinde sürdüğünüz anda enerji veriyor. Hatta elinizi hafif tutup yoğunluğunu ayarladığınızda o sıcak renk oldukça soğuk bir hal bile alabiliyor. 

       Her haliyle çok cesur Taj Mahal ve ben bu etkiyi çok seviyorum. İlk gördüğünüz anda biraz korkutasa da, ilk kullandığınız anda acaba allığım kötü duruyor mu ? fazla mı kaçtı ? diye insanı tedirgin eden bir düşünceye soksa da, sonrasında iltifat edici sözcükler duyduğunuzda sizi çok mutlu ediyor.           



   




  

                Yukarıdaki fotoğrafta elimin üzerinde hiç dağıtılmamış halde rengini görüyorsunuz. Elbetteki piyasada başka markalarda da ( sanıyorum nyx, mufe, colorpop, fenty, mac ) benzerleri bulunabilen bir renk ancak konu bu kadar spesifik bir renk olunca bence Nars biraz öne geçiyor. Taj Mahal allığın kalıcılığını da oldukça beğendim, yağlı cildimde tazleme olmadan 5 -6 saat kaldı, bu süreden sonra biraz hafiflemiş olsa da sizi idare edecek durumda oluyor. 

                Ben genelde bu kadar yoğun renkte bir allık kullandıysam göz makyajını ve rujumu da oldukça sade tutuyorum. Bu arada Taj mahal allığın, markanın kalıcı koleksiyon renklerinden biri olduğunu da söyleyeyim.        






             Ambalajı markanın klasik siyah kauçuktan oluşan allığın miktarı 4, 8 gr. Böyle çok sık kullanılmayan bir renk için gayet yeterli. Ambalaj demişken bu kauçuk ambalajları ben çok az miktarda yağ ( hindistancevizi yağı olabilir ) damlattığım iz bırakmayacak, pamuklu bir bez ile temizliyorum. 

          Nars allıklar son gelen zamlar ve döviz kuru nedeniyle ülkemizde oldukça pahalandı. Orijinal sitesinde Nars allıkların fiyatı 30 USD olarak görünüyor. Ülkemizdeki resmi satıcı olan Makyaj Trendi sayfasında ise 320 tl olarak görünen site, oldukça sık indirim ve kampanyalar yapıyor, gerçi bu renk pek indirime girmiyor ama istediğiniz başka ürünler bulmanız mümkün. Ben geçtiğimiz Temmuz ayında fiyat nispeten biraz daha iyiyken 260 tl. karşığında edinmiştim.  


         Mutlu günler dileğiyle....

         Sevgiler..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder