21 Ekim 2021 Perşembe

BOBBI BROWN SKIN FOUNDATION STICK - COOL SAND

                Selamlar, pek fondöten insanı değilim, sürekli takip ediyorsanız biliyorsunuzdur zaten. Blogda en az yazısı olan kategorilerden biridir fondöten ama bugün çok sevdiğim ve çok pratik bir ürünle yine karşınızdayım. Stick ürünleri çok sevdiğimi de artık belirtmeme gerek yok sanıyorum. 







                   





           Bobbi Brown stick fondöten, adeta bir kapatıcı gibi yapısı ince ama bir o kadar da örtücü çok güzel bir ürün. Dağıttıktan sonra sanki sadece bir baz sürülmüş gibi şeffaf bir hal alıyor. Yağlı bir yapısı yok ancak özellikle çok kuru ciltliyseniz alttan cildinizi iyice nemlendirmiş olmanız gerekiyor. İçeriğinde zeytin yağı ve karite yağı gibi özler bulunan ürün ter ve neme karşı da oldukça dayanıklı. Bu durumu bizzat tecrübe ettiğimi belirteyim çünkü bütün yaz bu ürünü kullandım. 

          Çok yoğun yapılı ya da hemen sabitlenen bir ürün olmadığı için çok güzel uygulanıyor. Ben genelde yüzümdeki lekeli kısımların üzerine ve belirli noktalara biraz dokunduruyorum, ardından fırça ya da gerekli görürsem de nemli süngerle tampon yapıyorum. Ve sonunda hem nemli, hem dayanıklı hem sağlıklı hem de cilt tonu eşitlenmiş, dengelenmiş bir görüntü oluyor. Hatta bu ürünü kullandıktan sonra ayrıca göz altıma kapatıcı falan da uygulamıyorum. 



 

          Yukarıdaki fotorafta elimin üzerinde sürülmüş ama dağıtılmamış halini göryorsunuz. Yapısını görebilmeniz için özellikle dağıtmadan bıraktım. Fotoğraflarda rengi daha koyu gibi çıkmış ancak 2.25 cool sand bana çok uydu. Renk ile ilgili yalnız sanırım bir güncellemeye gidilmiş. Şu an aynı renk C - 036 olarak görünüyor. Ülkemiz online sayfasında da renk ile ilgili ayrıntılı bilgi verilmiş zaten. 




                   Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;








                       Miktarı 9 gr. olan bu ürünün güncel fiyatı 450 tl. olarak görünüyor. Ben yaklaşık iki yıl önce bir indirim zamanı 150 tl. karşılığında sepete atmıştım. Yani normal fiyat böyle bir ürün için gerçekten yüksek ama marka çok sık indirim  yapıyor, istediğiniz bir ürün için sürekli bakarak olmanız lazım. Ürünleri kendi sayfasında incelemek içinse tık tık.


                    Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder