28 Şubat 2022 Pazartesi

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 20 - CALVIN KLEIN OBSESSION NIGHT PARFUM

                           Merhabalar bir ayı daha bitiriyoruz. Buraya kadar nasıl geldik anlamadım. Şubat ayının son yazısı anlaşamadığım ürünler kategorisinden geliyor. Yine bir parfüm yazısı. 



  






                    Calvin Klein Obsession Night parfüm hakkında aslında rastlayana kadar hiçbir fikrim yoktu. Ancak bir kozmetik market alışverişimde kasa arkası fiyatını fena bulmadığım için hemen netten baktım ve notalar hoşuma gidince

 '' ne kadar kötü olabilir ki '' diye düşünerek sepete attım. Çünkü klasik versiyonunu da eskiden severek kullanmıştım. Eve gelip, paketi açtığımda kokusuna, şişe tasarımına, rengine her şeyine bayıldım ancak o da ne kalıcılığı maalesef çok azdı. Pek çok kez farklı zamanlarda kalıcılığını test ettim ancak adeta bir kolonya gibi sıktıktan saniyeler içinde benim cildimde kaybolduğu için sınıfta kaldı ve biz kendisiyle anlaşamadık.    

                   2005 yılında piyasaya sürülen Obsession Night çok hafif, tazelik kokan verdiği his ve enerji itibariyle içinizi açan, biraz maskülen, çiçeksi harika bir koku aslında. Amber, beyaz çiçekler, portakal, bergamot, mandalina, gardenya, yasemin, zambak, gül, vanilya, tonka fasulyesi ve kehribar içeriyor. Tüm bu notaların güzelliğine karşın keşke kalıcılığı da biraz fazla olsaydı sanırım benim için günlük kullanımda sıklıkla tecih edeceğim bir parfüm olurdu. Bazen böyle 

'' blind buy '' dediğimiz kör alım durumlarında olumsuz sonuçlarla karşılaşılabiliniyor. Bundan sonra biraz daha temkinli olurum. 

                 Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi aşağıda olan parfümü Watsons Mağazalarından ( 100 ml. için ) 200 tl. karşılığında edinmiştim. 



   

      

                         Sevgiler.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder