25 Şubat 2022 Cuma

FLORMAR FAR FIRÇALARI (EYESHADOW & EYE CREASE BRUSH)

                         Merhabalar, yakın zamanda şuradaki Nascita makyaj fırçasının yazısını yazmıştım. Her ne kadar geliştirilecek daha çok yönü olsa da piyasadaki pek çok fırçaya göre iyi olduğunu da belirtmiştim. Bu şekildeki fiyat / performans ürünlerine talebin çok fazla artmasıyla bu aralar yine gözüme oldukça çarpan, bildiğimiz bir markanın fırçalarını bugün yazmaya çalışacağım. 



  



                Markadan daha önce birkaç ürün kullanmıştım. Hatta terracotta bronzer  ve  allığı hala duruyor ve ben hala çok severek kullanıyorum. Yıllar geçmesine rağmen ne bir bozulma ne bir taşlaşma var. Pigmentasyonu çok iyi, rengini iyi veren, çok başarılı ürünler. Yeni versiyonları da aynı kalitede mi bilemiyorum. Tabii marka zaman içerisinde değişti, gelişti, yeni ortaklıklar, yeni ürünler ile de gördüğüm kadarıyla trendleri yakalamaya çalışıyor. 

              Aslında yüz fırçalarını çok merak ediyor ve denemek istiyordum ancak hem mağazalarda hem de online olarak bir türlü yakalayamadım ve bu iki göz makyaj fırçasını denemeye karar verdim. Her ikisi de birbirine çok benzediği için ayrı ayrı yazmayacağım fırçaları. Biri farı almak ve göz kapağına yerleştirmek için diğeri de farı göz kapağında dağıtmak veya karıştırmak için. Boyları 16 - 17 cm. Kıl boyları 1 ,5 ve 2 cm., kılları yumuşak ve çok yoğun yapıda değiller. % 100 vegan olan fırçaların kılları naylon ve taklon ( bir çeşit sentetik elyaf ) maddeden oluşuyor. Ferruleleri rose gold parlak metal ve fırça sapı mat, siyah ahşap, akrilik karışımı laminant. Fırça kıllarının farı alışı, dağıtışı güzel, belki biraz daha sık kıllı olsalar daha iyi olabilirlerdi. Sapı güzel, ele de iyi oturuyor. Kayma vs. yapmıyor. 



              



                 Ambalaj üstü bilileri ise aşağıdaki fotoğraftaki gibi. Her iki ürünün ambalajının üzerindeki bilgiler aynı olduğu için ben birini çektim, farklı bir şey yazmıyordu. Güncel fiyatları da 45 - 55 tl. arasında değişiyor. Ben bir indirimden birini 23, diğerini de 28 tl. karşılığında almıştım. Bir ara indirimde yakalarsam  yüz fırçaklarından da alıp denemek istiyorum işte yukarıda da yazdığım gibi, bakalım onlar nasıl ? Göz makyaj fırçalarını  genel olarak fena bulmadım. Yani makyaja yeni başlıyorsanız, çok ayrıntılı makyaj yapmıyorsanız ve makyaj fırçalarına çok para vermek istemiyorsanız bence düşünebileceğiniz fırçalar.  




                Markayı ve ürünleri ayrıntılı incelemeniz için tık tık. Kendi sitesine üye olup online alışveriş yaparak, sürekli olan indirimlerden de faydalanabilirsiniz. 


                Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder