5 Temmuz 2022 Salı

NASCİTA BRUSH 136

                          Merhabalar. Nascita markasının uzun bir süredir çok popüler olan fırçalarından biriyle karşınızdayım bugün. Açıkçası almak için çok uzun zaman direndim ancak sonrasında güzel bir indirimde denk gelince kaçırmadım, attım sepete.  



     

                  Aslında indirim bahanesi oldu çünkü daha önce ilk olarak Nascita fırçaların pro serisinden 303 numaralı fırçanın yazısını yazmış, oldukça beğenmiş ve markadan denemek istediğim birkaç fırça daha olduğunu belirtmiştim. 136 numaralı kapatıcı fırçası da bunlardan biriydi. 
                 Nascita 136 numaralı fırça, yüz ve göz çevresine kapatıcı uygulamak için kullanılan sık kıllı, oval yapılı, yuvarlak bir fırça. Kılları sentetik ve oldukça yumuşak. Yumuşak olmasına rağmen toz ve likit yapıdaki tüm ürünleri homojen bir şekilde yayıyor. Fırçanın tepe kısmının oval yapısı, gözaltlarının küçük çukur yapısına rahat oturmasını sağlıyor.  




      




                    Fırçanın toplam boyu 17, 5 cm. ve kıl boyu 2, 5 cm. Kılları duofiber fırçalar gibi çift renkli yapılmış. Sapı parlak, siyah ahşap, boyu ve ele oturması çok güzel. Ferrulesi rose gold parlak metal düşünülmüş. Henüz yıkama vs. sonrasında kıl dökmedi. Kısacası performansı fiyatının çok üzerinde bir fırça. Orijinal sayfasında güncel fiyatı 47 tl. olarak görünüyor. Yani bu fiyata piyasada bir kozmetik ürünü kaldı mı bilmiyorum? Ben bir Gratis indiriminde, 36 tl. karşılığında sepete atmıştım.   
                   Ambalaj üstü bilgileri ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;




 




                          Bitirirken bu tipte bir kapatıcı ve yüz fırçası arıyorsanız eğer daha önce yazdığım farklı iki ürün var. Bu fırçaya benzeyen küçük boy Sigma P 82 fırça için buraya  ve büyük boy Bobbi Brown fırça için de buraya  tık tık. 

                          Sevgiler.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder