10 Haziran 2013 Pazartesi

BİTTİ - GİTTİ - 1

                   Biten ürünler yazısı yazmayı çok fazla düşünmüyordum ancak taşınma üzeri birikenleri yazayımda öyle atayım dedim. Çok uzatmadan ürünlere geçiyorum, arada yazısını yazmadığım ya da yazmaya değmeyecek ürünler var ancak yinede merak ettiğiniz ürünler olursa yorum bırakmanız yeterli.




 1- Gliss Sıvı Saç Spreyi: Kullanmayan yoktur herhalde oldukça iyi bir ürün, ben çok seviyorum, fön veya düzleştirme yapmadığım zamanlarda kıvırcık saçlarımın çok rahat taranmasını sağlıyor. Her seferinde değişik olanını aldığım oluyor bazen.
2- Sebamed Deodorant Sprey: Yazısı şurada çok aman aman bir ürün değil ama yinede seveni vardır.
3- Nivea Stress Protect Deodorant: Sebamed bitince bunu almıştım aslında güzel bir ürün fena değil ama benim terleme problemimi kesmediği için bir de beyaz iz bıraktığı için bir daha tercih etmeyeceğim. Black and white olanı sanki daha iyiydi belki kışın yeterli gelebilir.  




4- Phytomer Gommage Marin: Yazısı şurada çok memnun kaldığım bir ürün olmuştu bir yerlerde denk gelirsem tekrar alırım.
5- Avon El Kremi: Ta geçen yıldan kalmış bir üründü sanırım portakal ya da narenciye özlü falandı diye hatırlıyorum, ayaklarıma sürüp bitirdim. 
6- Nivea Lip Balm: Özellikle kışın iyi oluyor bazen bunu bazen başka çeşitlerini bazen de farklı bir markayı bittikçe alıyorum. Bana yetiyor çok dudak kuruma problemi yaşamam ben.  
7- Loccitane Gül Özlü El Kremi: Bu minik kremi aslında ipek böceğim bitirdi dibinde kalanı sıkamamış kalanı ben kullandım. Çok güzel bir kremdi, yine kış için harika nemlendiriyordu, kokusuda nefisti ve kalıcıydı çok gül kokusu sevmem ama bu farklıydı biraz.
8- D&R Nemlendirici: Yazısı şurada başarılı bir nemlendiriciydi amacı farklı tabii daha çok renk düzenleme amaçlı bir krem, tahminimden iyi bir ürün olarak karşıma çıkmıştı.
  




 9- Avon Baby Duş Jeli: İpek böceği için almıştım beraber kullandık çok farklı bir özellik sezmedim sadece biraz yumuşattığı gerçek.
10- Avon Herve Leger Parfüm: Günlük kullanım için tercih edilebilecek bir parfüm koku tarif etmek konusunda çok yeteneksiz biriyim ama sanırım şu odunsu diyebileceğim notalara sahip. Kalıcı değil en azında ben de, sıktıktan sonra duymuyorum ve tazelemek gerekiyor.
11- Goldwell Şampuan: Vanilya kutuların birinden çıkmıştı, 3 kullanımlık falan vardı içinde kokusu erkek parfümleri gibiydi çok az olduğu içi farklı bir şey hissetmedim saçlarımda. 
12- Goldwell Saç Bakım Kremi:  Şampuanla beraber gelmişti, şampuandan daha iyiydi ve miktarıda 8-10 kullanım kadar yetti, güzel bir yumuşaklık veriyor




 13- Avon  Süper Drama Mascara: Ne zaman aldım hatırlamıyorum, standart avon rimeli bir numarası yok, çarşıya pazara giderken kirpiklerim rimelsiz olmasın diyorsanız sürülebilir, biraz boyuyor birazda kıvıryor işte ben dolgunluk falan görmedim. Ama çok çok kötüde değil.
14-Max Factor Dudak Kalemleri: Çok uzun zaman önce almıştım, baktım bitecekleri yok yapıları da biraz bozulur gibi olmuş, evde sürdüm sürdüm bitirdim.
       Bunlara ilave  olarak biriktirmeye alışkın olmadığım için poşete atmayı unuttuğum bir Avon- City Rush parfümü ve birde Avon büyük boy vücut losyonlarından bitirdim. Losyonun yarısını zatan daha önceden kullanmıştım ama diğer ürünlerin büyük bir kısmını blogu açtığımdan sonra kullanmaya başladığım ve bitirdiğim ürünler, daha çok makyaj ürünü bitirmek isterdim ama şimdilik bu kadar.

1 yorum:

  1. goldwell şampuan ben de kullanmıştım, çok iyi değil bence de

    YanıtlaSil