20 Haziran 2013 Perşembe

YÜZ İÇİN LİKİT ÜRÜN FIRÇALARI - 2 - EVERYDAY MINERALS FLAT TOP BRUSH

                 Oldukça eski fırçalarımdan biriyle devam ediyorum, e.l.f stipple fırçayı rahat kullanamadığımı anladıktan sonra doğal makyajın öncü markalarından biri olan Everyday Minerals markasının fırçalarından birini denemek istedim. Everyday minerals, hayvanlar üzerinde deney yapmayan, içerikleri cilde dost, kapatıcılıkları toz ürünlere oranla daha fazla olan bir mineral makyaj markası. Makyaj ürünlerinin yanı sıra fırçaları da mevcut, hatta oldukça geniş bir fırça ailesi var.




               Flat top fırça; markanın en popüler fırçalarından biri, iki renkli ama hepsi aynı boyda olan, yoğun bir kıl yapısına sahip. Düz uçlu oluşu ise benim en sevdiğim özelliklerinden biri çünkü bu düz yapısıyla yüzüme tam oturuyor.




        O kadar yoğun kıl yapısına sahip olmasına rağmen benim kullandığım en en en yumuşak fırçalardan biri. Yumuşaklığıyla adeta yüzünüzü okşuyor gibi. Fırça ile hem sıvı hem de toz ürünleri rahatça uygulayabiliyorsunuz. Kıl yapısı, ürünleri çok ince ve homojen bir şekilde uygulamanızı sağlıyor. Fondöten, renkli nemlendirici, bb krem asla kalıp gibi durmuyor, çizgilenme vs. oluşmuyor.




           Fırça geldiğinde çok büyük hayal kırıklığına uğradım çünkü çok mini mini bir fırça, ahşap  sapının boyu 7 cm. civarında, ferrulesi gümüş rengi parlak metalden.  Sapında markanın baskısı var ama uzun süredir kullanmama rağmen silinme vs. gibi bir durum olmadı. Yıkama esnasında şimdiye kadar hiç kıl dökmedi. Kullandığım ve çok memnun kaldığım bu fırçanın benim için tek olumsuz yanı sapının kısa oluşu. Daha öncede kısa saplı fırçaları, kabuki vs. dahil kullanamadığımı yazmıştım. Ancak beğenmeyip bir kenara atmış değilim, seyahat fırçası yaptım bunu. Hem likit hem de toz ürünleri uygulayabildiğim için kısa yolculuklarımda makyaj çantamın ayrılmaz bir parçası oldu, makyaj çantamın içinde hijyenik kalmasını istediğim için fırçaya birde minik kap uydurdum. Fotoğraflarda uç kısmı biraz boyalı duruyor, temizlendiğinde tamamen beyaz oluyor, bu ara ben hafta sonu çok sık şehir dışına çıktım ve sonrasında temizlemedim.




          Marka 2008 yılından önce Türkiye'de bulunmuyordu. Sonrasında sanıyorum İzmir'de bir medikal firma temsilciliği aldı. İlk başlarda çok ilgililerken çok uzun zamandır telefonlarına bile ulaşılamıyor ve ürünlerin % 70'i stokta değil. Ancak yine de markanın Türkiye'deki sayfasına ulaşmak isteseniz buraya tıklamanız yeterli. Online alışveriş siteleri bazen Everyday Minerals kampanyaları yapıyor, görüyorum ama fiyatlar orijinal fiyatından biraz daha yüksek, sanırım tedarikçi firma farklı ama yine de beklemek istemezseniz tercih sizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder