12 Ağustos 2013 Pazartesi

BİTTİ - GİTTİ - 2

                 Öncelikle söylemeliyim ki biten ürünler yazısı yazmak çok zevkli birşeymiş. Ancak sabrınız ve biten ürünleri koyacak yeriniz varsa, diğer türlü bu zevk eziyete dönüşebiliyor çünkü. İlk biten ürünler yazısını 2 ay önce yazmışım, bu ikinci, bir nevi Haziran ve Temmuz ayının biten ürünleri gibi olmuş. Bakalım neler bitmiş ve gitmiş;




 1-Nivea Angel Star Deodorant: 100ml.'lik mini boy deodorant, uzun bir süre önce heves ediyor diye  ipekböceğine ( kızım ) almıştım kullanamadı tabii, içinde kalanı ben bitirdim. Normal standart deodorant, kokusu çok güzel ve farklıydı yalnız, benim terlememe pek bir faydası yok. Benim Nivea deodorantlar arasında favorim Black & White.
 2-Avon Roll-on: İmagine only parfümün deo roll- on ürünü fena değil özel olarak almadım, parfümle beraber gelmişti, kullanıp bitirdim.
3- Bio-Der Tüy Azaltıcı Deo Roll-On: Yazısı şurada, ayrıntılı anlatmıştım çok memnun kaldım, hayatımda bu kadar bereketli bir ürün görmedim, taşınma sırasında arada kullanmayı unuttuğum zamanlar da oldu, hatta bu fotoğrafı çekerken bile içinde bir kaç günlük var ama diğer bitenler yazısına kadar bekletmek istemedim.




 4- Avon Sensuelle Parfüm: Şişesi güzel bir Avon parfümü daha, kokusu da güzel, hafif, benim beğendiğim gibi fakat tarif edemiyorum çünkü bu konuda çok yeteneksizim, nota falanda bilmiyorum. Herzaman olduğu gibi Avon kokularının hiçbiri bende kalıcı olmuyor, gün içinde tazelenmeye ihtiyacı var, yaz mevsimine daha uygun.
5- D'sign Yasmin Parfüm: Gratis' ten anneler günü alışverişim sonrasında belli bir limiti geçince 5 tl. karşılığında verilen bir parfümdü. Hafif bir yasemin kokusu tam baharlık, yalnız ciddi manada güzel kokuyordu, tahmin etmediğim performansı aldım. Avon parfümlerden daha az tazelediğimi söylemeliyim. Normal fiyatı sanırım 30-35 tl. civarında emin değilim. Karton kutuyuda atmışım hakkında ayrıntılı bilgi veremiyorum.




5- Vichy Lift Activ Serum. Elimde bir sürü numune birikti taşınma sırası karışık, denemek istediğim ne varsa kullanıp biraz azaltmak istedim. Güzel bir üründü, fena değildi, kırışıklık serumu etkisini görmek için yetersiz tabii 3 ml.cik ama verdiği yumuşaklık hissi oldukça güzeldi. Ben birde kokusunu çok beğendim.
6- Lancaster Suactive Serum: Bir başka kırışıklık serumu; ancak yapı itibariyle Vichy' den çok farklı, sanırım ileri yaş için daha uygun silikonlu bir yapısı var, cilt hemen çekiyor müthiş güzel bir kadifemsi his bırakıyor ciltte. Ambalajda 3 ml. yazıyor ancak içinde çok daha az çıktı.
7- Vichy Aqualia Thermal Nemlendirici: Daha önce yazısını şurada yazdığım nemlendiricinin 15 ml.lik boyu, bir daha almam sanırım.
8- Avon Anew A-f 33 Göz Kremi: Avon' un Anew serisi diğer cilt bakım serilerine göre biraz daha iyi, tüm yaşlar için kullanılabilecek bir göz kremi, 15 ml., yapısı ince, güzel, cilt tarafından hemen emiliyor, kış mevsimi için çok uygun olmayabilir, yazın daha iyi gibi, kırışıklık etkisine gelince tam karar veremedim sanki düzenli kullandığınız süre içinde etkili ama sonra bir işe yaramıyormuş gibi bir etkisi var, tam çözemedim, bir daha almam sanırım.
9- Nuxe Yüz Temizleyici. İşte bu bitenler serisinin süper ürünü; harika bir cilt temizleyici, sanırım VanilyaClub kutuların birinden çıkmıştı. 10 ml. ancak uzunca bir süre gidiyor. Aslında kuru ve hassas  ciltler için, benim cildime kuru kısmı değilde hassas kısmı uyuyor yinede çok beğendim. Kullandıktan sonra müthiş bir yumuşaklık ve temizlik hissi veriyor, hafif bir yabani bal kokusu aldım ben, rengide bal rengi zaten, kokusundan belki çok kişi hoşlanmayabilir ama ben çok sevdim, elimdeki ürünler bitince alabileceğim bir ürün.       




 10- The Body Shop Allık:Yıllar önce alınmış bir allık, 6 yıl falan olmuştur, taşınırken rafların arkasında buldum, uzun süre önce kullanmayı bırakmıştım zaten, sanırım 09 rengi dümdüz, içinde sim vs.  barındırmayan bir ten rengi allık. Yüzüme hiçbir şey süremediğim zamanlarda herhangi birşey sürmemiş olmayayım diye almıştım. Sıkıntılı bir yapısı var, fırçaya gelmiyor adeta kazımak gerekiyor, birkaç kisiden daha böyle şikayet duymuştum, yinede almak isteyenler için söylemeden geçmeyeyim bu renk kontür yapmak için de çok uygun, bir daha almam. Bitenler değilde çöpe gidenlerden.
11- Avon Süper Shock Rimel: İlk zamanlarda fırçasını çok sevdiğim sonrasında ise beğenmemeye başladığım bir rimel, sanırım yeniyıl koleksiyonu için ambalajı kırmızı, onun dışında standart Süper Shock rimelin aynısı, bir farkı yok. Hem bitti hem gitti diyeyim son bir aydır kokusuda değişmişti ki tam zamanında bitti.
             


              Bir sonraki bitti - gitti yazısında görüşmek üzere. Sevgiler.........   

2 yorum: