28 Ağustos 2013 Çarşamba

KIEHL'S ÜRÜN YORUMLARI

          Aslında Kiehl's mağazasını ziyaret amacım özellikle çok methini duyduğum göz kremleri ile ilgili bilgi almaktı ancak ziyaret sonrası benim göz çevreme uygun olan ürünün numunesinin kalmaması sonucu başka cilt bakım ürünü numuneleri ile çıktım. Tabii bu arada çok nazik ve ilgili Kiehl's uzmanları tarafından komple cilt analizim yapıldı.


     

          Cildimin durumuna bakıldıktan sonra ürün açıklamaları ve ayrıntılı bilgileri aldım. Sonrasında ise numunelerimle eve döndüm. Ürün yorumlarım bu kadarcık numune üzerinden olmadı tabii, fotoğraflar sizi yanıltmasın çünkü Kiehl's mağaza politikasına birde uzmanlarının numnuneleri kendine saklamayan, bonkör tavrı eklenince ( zaten olması gereken ama bizim pek alışkın olmadığımız ) şaseler  beni 1 ay idare edecek kadar oldu. Gelelim ürün yorumlarımıza;
1-Ultra Facial Cleanser: Markanın en çok satılan ve sevilen ürünlerinden biri, içinde herhangi bir tanecik vs. bulunmuyor, nazik ama bir o kadarda derinlemesine temizliyor. Özellikle T bölgesi değilde sadece yağlanan burun bölgemin yağ kontrolünü güzel sağladı, alerjik herhangi bir reaksiyon veya tahriş oluşturmadı. Minicik bir damlası tüm yüzünüzü temizlemek için yeterli ve bolca köpürüyor.
2-Ultra Facial Toner:  Çok itaatkar ve yumuşak bir tonik, alkol vs. barındırmıyor, tüm cilt tipleri için uygun ama eğer çok yağlı bir cilde sahipseniz yağ dengeleyici başka ürünlerde bulunuyor. Rosa  olan cildimde herhangi bir ters etki oluşturmadı. Sıkılaştırıcı etkisi olduğu söylenmişti ama ben geniş gözeneklerim üzerinde bu tip bir etki gözlemlemedim.
3- Ultra Facial Cream: Daha çok kuru ciltlere yönelik bir günlük nemlendirici aslında ama benim gibi tam olarak karma diyemeyeceğimiz, sadece burun bölgesi sebuma müsait yanakları kimi zaman nemsiz ama kurumayan ama kızarıklık problemi de olan saçmasapan ciltlerin de kullananbileceği hafif bir nemlendirici. Yalnız kış mevsiminde benim cildimle daha iyi uyum sağlar galiba çünkü miktarı biraz fazla kaçırınca yaz sıcaklarında fazla geldi. Alerjik bir reaksiyon, sivilce, tahriş vs. oluştırmadı.


 

          ( Çöp görüntüsüyle sizleri karşılaştırmak istemezdim ancak ilk fotoğrafta BB krem tam çıkmamış )
4-Actively Correcting and Beautifying BB Cream: Çok beğendim, diyebilirim ki bu yaz yazısını yazana kadar başka ürün kullanmadım desem yeridir. En kısa sürede tam boyu alınacak. 50 faktör koruması, en cazip yanlarından biri, suya ve tere dayanıklı, günlük kullanımının yanısıra deniz kenarı içinde çok uygun ( test edildi, onaylandı) tabii bu duruma güvenip özellikle deniz kenarında 1 kez sürüp bırakmayın. Renkli bir ürün olasına rağmen akma, bulaşma vs. yapmadı. İlk başta yapısı biraz kalın gibi dursa da dağıtma problemi vs. yaratmıyor. Bitkisel içerikten dolayı biraz kötü bir kokusu var pek çok kişi sevmeyebilir ancak sürdükten bir süre sonra kayboluyor. 3 renk tonu bulunuyor, ancak renkler ilginç bir şekilde ciltle uyumlu oluyor ve sırıtmıyor. Bende ki fair- açık renk tonlarından biriydi. Diğer ürünler gibi bu da herhangi bir ters  tepki oluşturmadı.
5- Midnight Recovery Concentrate: En çok satan Kiehl' s ürünlerinden biri daha, ne yazık ki biz çok iyi anlaşamadık. Pek çok seveninin aksine cildimde az  da olsa tepkisel bir durum oluşturan tek ürün bu oldu. Aslında genel anlamda çok sevdim içeriği çok güzel, lavanta özünün cildi yatıştırma durumu tam benim istediğim özellikler ancak ilk kullanımdan itibaren gözeneklerimde daha fazla genişleme  oldu. Hemen kesmedim sonrasında toparlanabilir diye tüm ürünlerimle birarada sebat ederk kullanmaya devam ettim ancak bir ay sonunda hiçbir fark yoktu. Sonrasında ise gözeneklerimi serumdan önceki daha az genişlemiş haline döndürmek oldukça zor oldu. Ancak bu ürüne yoğun kış mevsimi geldiğinde bir şans daha vermek istiyorum. Elimde hala serum numunelerim var. Bakalım belki yaz mevsiminin etkisidir diye düşünmeden edemiyorum.
            Bu ürünleri en son yazdığım bitenler yazısında yazmak yerine set halinde oldukları için başlı başına bir yazıda anlatmak istedim. Temiz içerikleri ve kalitesiyle çok uzun yıllardır cilt bakımına yönelik çözümler üreten markanın online satışı bulumuyor ancak telefonla sipariş verebiliyorsunuz ve ödemeyi havale yoluyla kabul ediyorlar, havale onayını aldıktan sonra sizi bilgilendirip ürünlerinizi kargoya veriyorlar. Müşteri memnuniyetini ilke edinmiş markanın Türkiye sayfasına şuraya tıklayarak ulaşabilir, ürünleri inceleyebilirsiniz.

Ufak bir not; bu tür şase ürünleri ister şampuan olsun ister vücut bakım ürünü toplu iğne ile delerek açarsanız hem daha uzun süre kullnmış hem de hava ile temasını azaltarak okside olmasını engellemiş olursunuz.

           Sevgiler.......             

1 yorum:

  1. kiehls ürünlerinden ben de çok memnunum.. bb kremi denedim ve elimdekilerden bir tane bitirince ilk hedefim onu almak olacak..

    YanıtlaSil