6 Ağustos 2013 Salı

ARTDECO BEAUTY BOX MAGNUM FAR PALETİ VE FARLAR

                 Far paleti kullanmak bana göre herzaman avantajlı bir seçim olmuştur. Tekli ya da ikili far kullanmayı ve elimde bulundurmayı çok sevmiyorum, birkaç tane çok sevdiğim tekli far dışında birkaç rengin birarada bulunduğu paletleri kullanmak daha işime geliyor. Ancak çoklu far paletlerinin içinde herzaman kullanılmayan birkaç renk bulunur. Doldurulabilir yani refil far paletleri ise birkaç marka dışında çok az bulunuyor. Olanlarda bana göre hem biraz daha fiyatlı hemde kullanım açısından büyüklüğü itibariyle çok pratik değil.
                Artdeco far paletini edindiğimi şurada yazmış ancak içini dolduramamıştım. İçine birkaç tane far alınca yazmak istedim.

             

               Beauty Box Magnum olarak geçen bu far paleti, doldurulabilir paletler içindeki en büyük palet. 12 adet göz farı alabiliyor. Göz farının dışında markanın bütün ürünleri birbiriyle uyumlu olduğu için kombin yaparakta kullanmak mümkün. Yani birkaç adet göz farının yanına allık, kapatıcı ve bu paletlerle uyumlu olan diğer ürünlerden de  yerleştirebilirsiniz. Seyahat ve günlük kullanım için son derece ideal. İçinde kocaman bir aynası mevcut. Paletin tabanında bulunan mıknatıslı sistem sayesinde içine yerleştirdiğiniz ürünlerin kayma, kıpırdama gibi bir sıkıntısı yok yani ürünlerinizi güvenle, kırılmadan taşıyabilirsiniz ( test edildi, onaylandı ). Bu paletten başka 2'li, 3'lü, 4'lü ve 6'lı ürün paletleri mevcut ve hatta dış yüzeyi desenli olan paletler orijinal sitesinde bulunuyor.





                Farların palet içine yerleştirilmiş görüntüsü ise yukarıdaki gibi. Gelelim farlara;


           


              Farlar yukarıdaki fotoğrafta göründüğü gibi oldukça minik ambalaj boyutu sanırım 1 cm.ye 2 cm. civarında dolayısyla palette çok büyük değil ( paletin ölçülerini almamışım ancak yorum bıraktuğınızda haftaya tatil dönüşü yazarım ). Farların miktarı 1,8 gr. benim gibi artık az göz makyajı yapan biriyseniz oldukça uzun süre yetebilir ancak bazı temel renkler çok sık kullanıldığında bu miktar yetmeyecektir sonuçta 5 gr. bir tekli far olmadığı ortada.
             Ben daha önce far dışında markanın birkaç ürününü kullanıp memnun kalmıştım ama far kullanmadığım için herzaman kullanabileceğim 4 renk seçtim.




            Farlar üzerinde şeffaf koruma kapağı ile geliyor. Kapakları yana doğru kaydırıp ürünü paletinize yerleştirebilir veya tek olarak kullanacaksanız kapağı ile muhafaza edebilirsiniz. Renk numaraları şaffaf kapakların üzerinde yazıyor. Kapakları palete yerleştirip atarsanız da sorun değil çünkü numaralar ben fotoğraflamayı unutmuşum ama birde yan taraflarında yazıyor. Farların yapıları güzel, oldukça yumuşak bu yüzden hafif bir tozutma durumu var ancak sürerken güzel dağıldığı için gözaltıma falan düşmedi. Kalıcılığı bazsızda güzel tabii yaz sıcaklarını gözardı etmemek gerek. Baz ile renklerin biraz daha canlı ve daha kalıcı olduğunu söylemeden geçmeyeyim.




              Seçtiğim renkler, 96 hafif ışıltılı güzel bir bordo kahve arası bir renk, 294 hafif ışıltılı güzel bir pembe ten rengine yakın, 02 koyu gri, 98 açık gri. Markanın far serisi douchrome, mat, pearl, glamour ve birkaç seriden daha oluşuyor, buna göre renk seçmek biraz daha kolay ancak Boyner'lerdeki standlarda sanırım cinslerine göre ayrılmamış bu yüzden hangisi hangi seriden bilmiyorum.
             Beauty Box Magnum göz farı paletini ben yurtdışında arkadaşıma getirtmiştim ancak buradaki fiyatıda çok farklı değil. Farların tanesi ise 20 tl.civarında, ben aldığımda Boyner'lerde  2. ürüne % 50 indirim vardı, güzel bir fiyata geldi. Artdeco ükemizde sadece Boyner Mağazalarında satılıyor, bunun dışında online alışveriş sitelerinden Boyner Online ve Morhipo'dan indirimleri takip ederek daha uygun fiyata edinebilir veya markanın Artdeco ile beraber birkaç Almanya kökenli kozmetik firmasının daha temsilciliğini yapan Türkiye sayfasına şuradan ulaşabilirsiniz. Türkiye temsilcileri ile birkaç yıl önceki Güzellik ve Bakım Fuarında açmış oldukları standta tanışmış, profesyonel ciltbakım ürün ve malzemelerini de çok beğenmiştim. Markanın orijinal sayfasında gezinip ürünleri incelemek  isterseniz ise şuraya tıklamanız yeterli.
           Sevgiler.......

7 yorum:

  1. Merhaba. Umarim blogunuzu takip ediyorsunuzdur. Bende gecen forum alış veriş merkezinde bi kozmetik magzasina girdim. Gorevli kız mac yerine bu paleti ve farlari onerdi.daha uygun dedi. Paletinizden ve farlarinizdan hala memnun musunuz? Farlar tozlanma yapiyo deniliyor. Dogru mu? Ben bazen bir yılda bitiremiyorum farlari palet seklinde yapinca. Bu urunlerin son kullanma tarihi kac ay biliyormusunuz? Gorevli kız yılı yok bitene kadar kullanabilirsin dedi. Tuhafima gitti de :) ve acaba başka farlarida kutularindan cikarip metal kaplariyla buna koysam yapışır mi? Hic denediniz mi? Yves rocher far düşünüyorum bitkisel diye. Onlari tekli kutularindan cikartip buna koyacağım yapisiyorsa :) cok sey sordum ama :-( cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Art deconun fiyat olarak Mac den daha uygun olduğu gerçek kalite olaraksa belki bir Mac değil ama ben çok memnunum. Yapıları, kalıcılıkları ortalamanın üzerinde farlar. Ayrıca Mac de bazı farların diğerlerine göre daha az kalıcı olduğunu duymuştum. Yumuşak yapılı farların genelinde bir tozutma durumu oluyor anca ben çok sorun etmiyorum. Son kullanma tarihleri ile ilgili olaraksa pudra, allık, far gibi malzemelerin son kullanma tarihi diğer ürünlerden biraz daha fazladır. eğer herhangi bir ışık, nem vs. gibi duruma maruz kalmamışsa son kullanma tarihi geçmişse bile belki biraz daha kullanılabilir. Sürdüğünüzde yapısı ve kokusunun değişip değişmediğinden bozulduğunu anlarsınız zaten. Farın altı mıknatıslı değilse bu palete yapısmaz, yapıştırıcı ile yaparsanız da paletin manyatik kısmını bozabilirsiniz ve bir daha kendi farları sanıyorum yapışmaz. Umarım sorularınızı cevaplayabilmişimdir. Sevgiler...

      Sil
  2. Teşekkür ederim.fazlasiyla cevapladiniz :) peki hic yves rocher farlari kullandinizmi. Ayni fiyattalar. Yuzde 98 bitkisel diye onlardanmi kullansam.goz kapaklarim biraz hassas da:( . Ama far omurleri bir yilmis. Bitiremezsem yazik olur diye dusunuyorum. Su arada 54 lu makkaj paleti 129 tl imis. Onumu alsam. Ardeco mu alsam cok karasizim ya:(

    YanıtlaSil
  3. Yves Rochet farlari hic kullanmadim ama kullananlarin cok memnun oldugunu biliyorum, bitkisel olmasiyla ilgili olaraksa cok fazla bilgim yok, Marka nekadar bitkisel olsa da bir renkli kozmetik urunu ne kadar bitkisel olabilir ki, illa ki isin icine kimyasal giriyor az ama cok. Sahsi tercihim icinde hic kullanamayacagim 54 renk yerine her zaman kullanabilecegim birkac renkten yana olur saniyorum, sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler canim. Tekli kutularda satilanlarda var ayni fiyat . Ama palet kuramiyorum.artdeco daha iyi haklisin. Da icinde paraben vs var mi biliyor musun.bide goz kapaklarim ve gozlerm hassas sorun olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  5. Paraben var mı bilmiyorum ama bende herhangi olumsuz etki yaratmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sabırla cevap verdiginiz icin.yarin birazda gidip görevli kızı bunaltayim:)

      Sil