26 Ekim 2013 Cumartesi

YVES ROCHER YAĞLI SAÇLAR İÇİN ARINDIRICI ŞAMPUAN

                Geçtiğimiz Kurban Bayramı öncesinde Watson's ve Gratis olmak üzere kozmetik marketler güzel indirim günleri yaptılar. Yves Rocher' de % 30 gibi bir indirim oranıyla bu indirim günlerinde yer aldı. Denemek istediğim birkaç ürüne bu indirimlerle sahip oldum.
                Normalde yağlı saçlarım yoktur ama kışın mevsiminde ve bazen özellikle periyodik dönemlere denk gelen zamanlarda hafif bir yağlanma problemim olabiliyor.




                Organik ısırgan otlu bu şampuan, sebum dengeleyici özelliği ve içeriğindeki diğer bitki özlerinin yağ çözücü özellikleriyle saç derisini arındırarak temizliyor ve yağlanmayı geciktiriyor. Saçları 24saat içinde yağlanan bir kişide etkisinin nasıl olacağı konusunda bir fikir belirtemiyorum ne yazık ki ancak ben ilk kullanımdan itibaren memnun kaldım. Saçlarımı ağırlaştırmadı ve saç derisi hassasiyetine bağlı olarak daha çok kimyasal içeren şampuanlara göre ara ara olan kaşıntı problemimi ortadan kaldırdı.
                Silikon, parafin ve parfüm içermeyen şampuanın ısırganotuna has kokusundan ben rahatsız olmadım ancak sevmeyecekler mutlaka olacaktır. Bayıcı bir bitki kokusu değil aksine bana göre ferah bir kokusu var, rengi hafif sarımsı, kullandıktan sonraki verdiği temizlik hissi güzel, SLS değil ama ne yazık ki köpürmeyi sağlayan başka bir sülfat türevine sahip. Durulanması kolay, durulandıktan sonra benim boyalı saçlarımı normal bir şampuana göre daha az sertleştirdi ve saçlarımı matlaştırmadı.




                Arka ambalaj bilgileri, fotoğrafları büyütmek için lütfen üzerlerine tıklayınız.


  

                 Ve içerik listesi. Unutmadan daha önceleri 200 ml. olan şampuanı çok satan ürünler listesinde olması nedeniyle 300 ml. yapmışlar. fiyatı ise 16.90 tl. ancak markanın zaman zaman yaptığı indirimlerle çok daha uygun fiyata sahip olmanız mümkün.
                 Markanın Türkiye sayfasına buradan ulaşarak bu şampuanı ve diğer ürünleri inceleyebilir, Yves Rocher Mağazalarından satın alabilirsiniz.


                 Sevgiler..........



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder