20 Ekim 2013 Pazar

BİTTİ - GİTTİ - 3

               Bu kez bitti - gitti yazım biraz uzun gibi, içlerinde yazısını ayrıca yazmadığım, severek kullanıp sürekli edindiğim ve pek iyi anlaşamadığımız ürünlerle, eski birkaç ürün de var, hepsi hakkında düşüncelerimi duymak isterseniz buyrun başlayalım.




1 - Bioderma Sebium Gel : Hemen hemen tüm bloglar yazdı, arattırdığınızda bulacaksınızdır, kendileri Türk kadınlarının milli cilt bakım malzemesidir ve çok başarılıdır, evde mutlaka bulunduruyorum, bittikçe alıyorum ara ara kızım da kullanmaya başladı, temizliği, cildi kurutmaması, kokusu, yapısı herşeyini seviyorum. 
2 - Mario Badescu Gül Suyu : Adını kısaltma yaparak yazdım, ayrıntılı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Uygun fiyatıyla denk gelirsem alabilirim.     
3- Lancaster Expres Cleanser : Misel solüsyon aslında, mini boy 30 ml., kokusu çok güzel, yüz, göz veya tonik olarak kullanabiliyorsunuz ama göz makyajını temizlemede çok başarılı değil, yapısınıda beğenmiştim ancak içeriğinin çok temiz olmadığını öğrendim. Bana eczacım verdi ama netten arattığınızda alabileceğiniz yerler var.
4 - Nuxe Micellar Cleansing Water : Yine bir misel solüsyon, bunun işlevide aynı, hafif bir gül kokusu var, göz makyajı temizlemede Bioderma kadar başarılı değil ikiside ama Lancaster mi Nuxe mi derseniz, Nuxe derim. Bu ürünüde eczacım vermişti, 35 ml.lik bir üründü. Yakında bir Nuxe çıkarması yapabilirim markayı ve ürünlerini çok başarılı buluyorum.  


           

5 - Dove Deodorant : Genelde tercihim değil ama denk geldim aldım. Hafif kokusunu sevdim, performansıda fena değil.
6 - Avon Sun Magic Tan : Güneşsiz bronzlaştırıcı, istediğim kızıl olmayan sonucu alıyorum ben bu ürünle, elimin altında bir tane bulunduruyorum. Bacaklarımın ve kollarımın rengini biraz döndürmek için iyi oluyor arada.
7 - Avon Only Imagine Parfüm : Yoksa imagine only miydi adı tam hatırlamıyorum, hafif fena değil, yine benim cildimde kalıcı olamadı ne yazık ki. 




8 - Wella Saç Spreyi : 2 numara ama oldukça sert, fena değil ama bir sonrakinde 1 numara alacağım, evde saç spreyi mutlaka bulunduruyorum saçımı kendim yaptığım zamanlarda çok yardımı oluyor.
9 - John Freida  Frizz Ease : Ayrıntılı yazısı burada, çok beğeniyorum ama bir süre bunu alamayacağım çünkü elimde bu tür birkaç değişik marka ürün numunesi birikti, onları bitirip daha iyi bir ürüne denk gelmezsem yeniden alacağım.




10 - Avon Ruj : 2 yıl önceki bir ilkbahar koleksiyonunda çıkarmıştı bu rujları Avon sanırım, çok hoş şeftali kokulu, yapısı güzel ve çok şık bakır - metal ambalajlı bir rujdu. Kullanıp bitirdim. Artık yok zaten.
11 - Avon Ruj : Bir başka Avon ruju ama bunu çok sevmedim, daha uzun bir adı vardı, geçen yıl yaz başında çıkmıştı bu rujlar. Çevresi şeffaf jel ve içinde renk veren bölümü vardı, rengi güzeldi kullanıp bitirdim. 
12 - Carmina, Golden Rose ve Rosense Göz Kalemleri : Carmina çok güzel koyu gri bir kalemdi,  yapısı yumuşak, sürümü kolay ve akmıyordu yalnız yapısı yazın biraz bozulmuş sanırım biraz eski bir kalem, ben bu markayı severdim ama artık pek göremiyorum, Hunca Kozmetik markayı satın almış katalog üzerinden satış yapıyorlarmış.
Golden Rose kaleminde rengi çok güzel aslında ama ilk başlarda çok güzelken sonrasında sertleşti birkaç Golden Rose kalemimde daha buna benzer bir problem oldu, yoksa bana mı denk geliyor anlayamadım.
Rosense kalemde açık bir gümüş griydi, geçen yıl kendi sitesinden birşeyler almıştım hediye göndermişler ama çok çok sertleşti zaman içerisinde adeta gözümü acıtıyor hiç kullanamadım diyebilirim.
13 - Max Factor Kalem Far : Yani sanırım Max Factor altı kırılmış tam gözükmüyor, sedefli beyaz jumbo  kalemlerdendi, yapısı çok yumuşak, akma yapmıyordu, güzeldi ama bununda yapısı yazın bozulmuş, gidenlerden.  


  

 14 - Avon Luxe Rimel : Kıl fırçalı bir rimel, Avon ' un diğer rimellerine göre biraz daha sevmiştim ama çabuk kurudu, doğal ve güzel bir görünüm veriyor, akma, bulaşma, dökülme yapmıyordu, kullandım bitti.
15 - Avon Işıltılı Baz : Bol silikonlu bir makyaj bazı, zoraki kullandım hiç sevmedim, pürüzsüzleştirme etkisi biraz var ama geçici gibi aman aman bir etkisini görmedim, ışıltı etkisi de neredeyse yok gibi çok zayıf, 15 faktör güneş korumasının hatırına sonunu kollarıma falan sürüp bitirdim.




16 - Laura Mercier Setting Pudra : Ayrıntılı yazısı burada, çok severek kullandım, uzun zamandır benimleydi emektar pudram. Bütün yaz bunu kullanmaya devam ettim bitireceğim diye, çok bereketli bir ürün ama artık yapısında biraz sertleşme olduğunu fark ediyorum fırçaya zor gelmeye başladı.
17- Avon Anew Nemlendirici : Uzun adını yazmadım, yazısı burada, yakın zamanda yazmıştım zaten, 30 ml. olduğu için biraz çabuk bitti, az da olsa faydasını gördüm, bu tip ürünleri uzun süreli kullanmak gerekiyor.
18 - Nivea Gloss : Hangi akla hizmet ve ne zaman aldığımı hatırlamadığım bir ürün, uzun zaman olmuş, aşırı parlak ve yapışkan, birkaç kez evde falan sürdüm ama yok evde bile tahammül edemiyorum artık ıslak dudak yaşını çooooktan  geçtim çünkü.


     

19 - Shiseido Pureness Pudra : Bir diğer emektar pudram, acı tatlı çok gün geçirdik beraber, sağolsun çok sivilcemi, lekemi kapamıştır kendileri, renginde biraz koyulaşma olmaya başladı, eh bunlar hep miad dolma belirtileri. Refill olduğunu yazmıştım, şimdilik almayı düşünmüyorum ama belli olmaz diyerek sadece içini gönderiyorum, dış ambalajı benimle kalıyor, ayrıntılı yazısına ulaşmak isterseniz buraya.  




20 - Süperdrug BB Krem : Giden ürünlerden ama çöpe değil sevgili ablacığıma transfer olacak, yazısı burada, rengi bana koyu, kuru ciltlere daha uygun bene, birkaç kez daha şans verdim ama olmadı, yıldızımız barışmadı, miadı dolmadan ablam kullanıp bitirsin diye ona gidiyor.
21 - Stila Renkli Nemlendirici : Çok sevdiğim ürünlerimden ama yaz boyunca bile koyu rengini hiç kullanamadım, bende iki rengi vardı, baktım koyu rengi elimde kalacak bozulmadan bu üründe kunta kinteden hallice ablama gitsin dedim. Yazısı burada


                     Geçtiğimiz iki ayın biten ve giden ürünleri bu şekildeydi, bakalım biten - giden ürünlerin yerlerine neler gelecek.     





 



  

3 yorum:

  1. Hepsini tek tek ne kadar güzel yazmışsın
    ordan kullandığımız ürün biodermanın mavi yüz yıkama jelini bende kullanıyorum,
    memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili darkolivee, bende severek kullanıyorum.

      Sil
  2. Bioderma olmazsa olmaz :) Bende nuxe ürünlerinden çok memnunum

    YanıtlaSil