3 Ekim 2013 Perşembe

AVON ANEW CLINICAL ABSOLUTE EVEN MULTI - TONE SKIN CORRECTOR SERUM VE NEMLENDİRİCİ

                Ekim ayının ilk yazısından herkese merhaba, birkaç gündür yağmur ve dolayısıyla internet problemi ve TTnet mağduru olarak yazamadım ancak problemimiz çözülünce, bu aralar çok beğendiğim iki ürünün yazısını yazmaya karar verdim.
                Bugünün ürünleri Avon'dan. Avon'un bilindiği üzere farklı serileri bulunuyor, Anew seriside bence gerek makyaj gerekse cilt bakımı serisi olarak diğer serilerden oldukça iyi bir seri. Fırsat buldukça yaş gurubuma uygun olanları özellikle serumlara olan ilgim nedeniyle denemeye çalışıyorum. Bu arada söylemekten rahatsızlık duymuyorum ki ben oldukça eski ama bir o kadar da pasif bir Avon temsilcisiyim.
                Serum ve emülsiyon ürünler yapısının ince oluşu nedeniyle cilt tarafından daha kolay emilir ve daha çabuk etki gösterebilirler ve cilt altına iniş miktarı daha fazladır. Özellikle belli bir yaştan sonra veya daha erken yaşlarda olunsa bile herhangi bir cilt problemi olmaksızın ileride oluşabilecek cilt problemlerini önlemek amaçlı bu tür ürünlerin kullanımına yönelmek gerekebilir. Tabii burada yaş gurubu, cildin genel yapısı, problemi ve ihtiyaç göz önünde tutulmalı.




                 İlk ürünümüz serinin serumu; 7 Farklı cilt problemi ile savaşarak eşit bir cilt tonu vadeden serum; leke, eşit olmayan cilt tonu, akne lekeleri, kahverengi leke, kırmızı leke, çilli görünüm ve solgun görünüm problemlerini hedef  alıyor. DSX - 7 teknolojisi ile geliştirilmiş özel formül problemlerle savaşarak berrak cilt görünümünü geri kazandırmayı hedefliyor. Önce ürünleri anlatayım etkilerini ve görüşlerimi sonra yazacağım.




                Yeşil plastik ambalaj içinde gümüş rengi ikinci bir tüp ambalaj bulunuyor. Ürünü ağzı pompalı, 3 pompa ürün yüz ve boyun bölgesine yetiyor.




                Yapısı oldukça ince, cilt tarafından hemen emiliyor hatta kuru ciltlerde daha kolay emilecektir. Yapısı ince olduğu için rengi beyaz  hatta hafif bir yeşil ton barındırıyor gibi geliyor bana. İlk sürdüğünüz anda sanki mentollü bir şey kokusu alıp ferahlatıcı bir etki veriyormuş gibi hissediyorsunuz ardından çok kısa bir süre sonunda bu his geçiyor. Sabah akşam nemlendiriciden önce kullanılması önerilmiş ancak ben sadece akşamları kullandım ve üzerine nemlendirici kullanmadım. Çünkü nemlendirmesi yeterli geldi ayrıca Avon'un bazı  ürünlerinde serum ve nemlendirici üst üste cilde bazen fazla gelebiliyor ve cilt fazla gelen ürünü kusabiliyor. Bu sadece Avon'a özel bir durum değil yalnız yanlış anlaşılmasın benim cildimin durumuyla alakalı ayrıca Chantecaille ve Lierac gibi markalarda bile ben bu duruma rastladım.
               



                 Ürün 30 ml. ben 4 haftadır kullanıyorum içinde az bir miktar kaldı ama ne kadar daha yeter bilmiyorum. Üst üste iki ambalaj olduğu için kutu üzerindeki yazılar bulanık çıkmış.




               Serinin ikinci ürünü ise aynı teknolojiye sahip nemlendirici krem. 30 ml.'lik kavanoz ambalaja sahip, serum gibi kremde tüm yaşlar ve tüm cilt tipleri tarafından kullanılabiliyor.




                Yapısı tabii ki serumdan yoğun ancak öyle çok koyu kıvamlı bir ürün değil hatta jel kıvamına yakın gibi bir nemlendirici, rengi beyaz şeffafımsı, hafif ve güzel bir koku barındırıyor. Ben iki ürünü üstüste kullanamadım dediğim gibi ama bu ürünü sabah nemlendiricisi olarak diğeri ile aynı süre zarfında kullandım ve gün içerisindeki nemlendirmesinden ve kattığı yumuşaklıktan hoşlandım. Diğer düşüncelerime geçecek olursam benim şuan güneş lekesi. çil, vs. gibi problemlerim yok ancak ürünün vaadleri arasında bulunan ton eşitleme ve canlı bir cilt görünümünü kazandırma özelliğini 4 hafta sonunda şu günlerde daha çok farkeder oldum.
                Unutmamalıyız ki bu tür ürünler kullanılırken mutlaka ama mutlaka gündüz kullanımda bir güneş koruyucu kullanılmalı, ürünlerin karton ambalajlarını ve asıl kullanım bilgileri ile içerik bilgilerinin yeraldığı prospektüsleri saklamıştım ancak evden birileri çekmecede bulup çöpe yolladığı için bu konuda bilgi veremiyorum. Aynı zamanda ben bu ürünleri Mayıs - Haziran ayı gibi edinmiştim ancak yaz mevsiminde kullanmak yerine güneş ışınlarının daha az olduğu bu mevsimlerde kullanmayı uygun buldum. Bu tip pigment düzenleyici ürünlerin içerikleri güneşle çok iyi geçinemiyor çünkü. Bu arada bu iki ürününde benim hassas ve toleranssız cildimde bile herhangi bir problem yaratmadığını söylemek istiyorum.
                Avon ürünlerine olan bazı ön yargıların son zamanlardaki başarılı ürünlerle biraz yıkıldığı bir gerçek ayrıca çok başarılı ( ! ) bir halkla ilişkiler geliştirdikleri ortada. Kaldı ki, kozmetik, dermokozmetik ya da  high end her markanın her ürünü güzel olacak diye birşey yok. Nitekim markanın bazı cilt yenileyici ürünlerinin içinde % 12 oranında glikolik asit mevcut ki bu oran piyasada diğer markalarda çok az bulunan bir oran. Ayrıca hangi marka veya hangi tür olursa olsun gece kullandığınız nemlendiricinizi yatmadan hemen önce sürdüğünüzde % 30 - ila % 40 lık bir miktarının yastık kılıfı tarafından emildiğini söylemek isterim, daha yüksek bir performans için yatmadan 30 dk. önce nemlendirici sürmek yeterlidir.     
                Kampanyalı fiyatına denk geldiğinizde ürünü uygun fiyata edinebilir, markanın Türkiye sayfasına şuradan ulaşıp ürünleri ayrıntılı inceleyebilir ve size en yakın temsilciden sipariş verebilirsiniz.


                Sevgiler.......

               Küçük bir not : Ürünler firma tarafından falan gönderilmemiş, tarafımdan edinilmiştir, gözlemlerim objektiftir.          

2 yorum:

  1. Merhabalar. Peki bi sorum olacak. Krem spf 35 güneş koruma faktörlü. Bu aylarda tek başına bu krem yeterli oluyor mu. Ve bu kremi kullanırken güneş kremini nasıl kullanabilirim. Hem güneş kremi hemde bu krem üstüste nasıl olacak

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, krem de spf uyarısı var evet ama uva ve uvb karşı koruma olması için yine de mutlaka üzerine bir güneş koruyucu olursa daha iyi olur, özellikle yaz mevsiminde. Sıralama ise genelde serum, nemlendirici ve güneş koruyucu şeklindedir. Unutmadan gece rutininde de spf içeren ürünler kullanılmaz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil