16 Haziran 2014 Pazartesi

MARIO BADESCU GLİKOLİK ASİTLİ TONİK

               Merak ettiğim Mario Badescu ürünlerinden birine kış başında sahip oldum ama elimdeki ürünleri bitirmeyi beklediğim için ancak sıra geldi.




               Ürünü bir süredir kullanıyorum ve yorumlamak için yeterince gözlemledim. Önce ürünü biraz anlatayım. Toniğimiz kuru ve hassas ciltler için geliştirilmiş, matlaşmış ciltleri içeriğindeki AHA VE Glikolik asit ile arındırarak canlandırmaya yönelik bir ürün. Bununla beraber uzun vadede akne izleri ve yorgunluğu da giderdiği  belirtilmiş. Mavi güzel bir rengi var Gatorade enerji içeceğini hatırlatıyor bana, rengini sanırım diğer bir versiyonu olan Aloe Vera tonikten ayırmak için mavi yapmışlar, Aloe Vera toniğin rengi  yeşil çünkü, hafif, güzel bir kokusu var, temizlemesi güzel, içeriği oldukça sade, ALKOL de içermiyor. Neredeyse tüm tonik türevleri gibi günde 2 kez kullanılması önerilmiş. Çok daha hassas veya sivilceli bir cilde sahipseniz günde 1 kez de kullanabilirsiniz. T bölgesinin parlamasını da hafifçe alıyor, direkt yağlı ciltlere yönelik bir ürün olmadığı için yağlı ciltlere parlamayı alama özelliği biraz yetersiz gelebilir.  


     

                   Kuru ve hassas ciltler için olmasına rağmen, yağlı ve problemli ciltlerde rahatlıkla kullanabilir. Herhangi bir germe - kurutma yapmadan rahatça temizlediğini görebilirsiniz. Vaat ettiği gibi aşındırarak cilt yenileme işini ise bariz şekilde yapıyorsa da fark edemiyorsunuz. Çünkü içeriğindeki glikolik asit oranı % 2, yani günlük kullanım için iyi bir aralıkta. Yine çok daha hassas bir cilde sahipseniz yukarıda yazdığım gibi günde 1 kez ve beraberinde mutlaka bir güneş koruyucu ile kullanabilirsiniz. Ayrıca kış mevsimi de kullanım açısından daha ideal bir mevsim olabilir.  


    

                İçeriği oldukça sade, markanın ayrıca sırf Aloe Vera bitkisinden oluşan bir toniği olmasına rağmen bu üründe de yer alıyor. Deiyonize su, greyfurt vs, içeriğe eşlik ediyor. Ambalajı markanın standart basit ambalajlarından, kapağı çok basit durmasına rağmen akıtmayan ve konrollü akış sağlayan cinsten, ben yine de tonik ürünleri sprey şişeye boşaltmaya çok alıştım, çünkü bazen doğrudan yüzüme sıkıyorum, miktarı 236 ml.




                    Mutlu günler dileğiyle......

2 yorum:

  1. Ben bu ürünü geçen sene kullanıp çok memnun kalmıştım, içeriğinin sadeliği çok hoşuma gitmişti. Normalde rutinimde toniklere yer vermiyorum, bunu tekrar düşünebilirim.

    YanıtlaSil
  2. merhaba tatlım bu postunla karşılaşmam iyi oldu takibe aldım seni bende beklerim bu toniği de baya merak ediyorum.

    YanıtlaSil