17 Kasım 2014 Pazartesi

AVON KAŞ KALEMİ - 03 BLONDE

                  Daha önce kaşlarımı doldurmak için kullandığım 2 ürünü de yazmıştım. Biri Alix Avien kaş kalemi, yazısı için tık tık ve diğeri de Maybelline Color Tattoo krem farların Taupe rengi onun yazısını da hala okumayanlar için tık tık. Çok sevdiğim, başarılı bulduğum, kullanışlı ve ulaşılabilir kaş kalemlerinden biri bugünün yazısının konuğu.






                 Ürün çevirmeli şekilde açılan, plastik ambalaja sahip bir şekilde, kalemtraş gerektirmiyor oluşunu çok seviyorum özellikle seyahatlerde, çantada taşımada kolaylık sağlıyor. Ürünün 3 rengi bulunuyor, diğer renkleri bana koyu geldiği için denemedim ancak '' Blonde '' rengi bana çok uyuyor. Renk oldukça açık bir renk ancak kaşlarınız çok çok koyu renk değilse benim saç, kaş ve cilt tonumdaki herkese uyacaktır. Kalemin sürümü kolay, sürdükten sonra güzel sabitleniyor, oldukça uzun bir süre sabitliğini koruyor, gün içerisinde extra durumlar hariç akma vs. yaşamadım. Ürünün rengini farklı ışıklar altında görüntülemeye çalıştım.






                  Bu ürüne benim yapmış olduğum bir modifiyeyi de anlatmak istiyorum. Kalemi dışarıda vs. kullanırken kaşları tarayarak sürmek için bir fırçaya ihtiyacı vardı, Alix Avien kaş kaleminin arkasındaki fırçayı ısıtarak çıkardım ve bu kalemin arkasına takdım. Çok büyük kullanım kolaylığı sağladı bence, modifiyeden sonraki şeklini de fotoğrafladım, aşağıda görebilirsiniz.






                  Bu ürünle ilgili bir dileğim de ürünün yuvarlak değilde, yatay bir şekle sahip olması. Markanın ürün geliştirme yetkililerine buradan duyurulur, belki okuyorlardır falan.
                  Son olarak ürünün fiyatı 20 tl.ancak indirimli ayların kataloglarını takip ettiğinizde 9.90 tl.  ye kadar  edinmeniz mümkün.

                   Sevgiler ve mutlu haftalar........

1 yorum:

  1. Fırça montajı gerçekten çok zekice bir inovasyon olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil