4 Kasım 2014 Salı

MARIO BADESCU ALOE VERA TONİK

                      Stoktaki Mario Badescu ürünlerimden birinin daha inceleme yazısı  karşınızda. Bugünün konuğu, hassas ve kuru ciltler için önerilen, içeriğindeki Aloe Vera özleri ile formüle edilmiş bir tonik.






                 Aloe Vera, hassas ciltleri tahriş etmeden yatıştırırken, cilt yüzeyindeki tıkanmış gözenekleri temizliyor. Ürünün rengi yeşil, belirgin bir kokusu yok, tüm MB ürünleri gibi alkol ve Paraben içermiyor ( Bu ürün için geçerli olmayabilir ama bildiğiniz gibi herhangi bir ürünün bunları içermiyor olması temiz içerikli olduğu anlamına da gelmiyor. Ayrıca onların yerine illa ki başka bir şeyler koyuyorlar ).
                 Bu ürüne karşı biraz nötr bir durum yaşıyorum aslında. Yazımın biraz keyifsiz olmasından da anlamış olabilirsiniz, zira sevmiyorum desem değil - aksi takdirde hali hazırda anlaşamadığım ürünlerin ayrıca yazısını yazdığım kategoride olurdu - sanki bir önceki MB toniği daha çok sevmiştim. Cilt temizliği güzel aslında, makyaj kalıntılarını farkediyorsunuz ancak onun dışında çok bir farkının görmedim. Yatıştırma kısmı ise çok yüksek noktada değil. Yine bir başka ürün olan MB sprey bu konuda çok başarılıydı.
                Ambaljı standart MB, ancak alşkanlık edindim sprey şişeye boşaltıyorum. Orijinal ambalaj üstü bilgileri de son fotoğrafta yer alıyor. Unutup çekmemişim ama içerik listesi çok sade, deiyonize su ve Aloe Vera jelden oluşuyor.






                Daha güzel ve çok sevilen ürünlerin inceleme yazılarında görüşmek üzere.......

               Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder