5 Aralık 2014 Cuma

AVON OJE KURUTUCU SPREY

                Markanın Nail Expert serisinden oje kurutucu sprey ile ilgili çok fazla söylenecek sözüm yok. Bu üründen önce Akat Gardi oje kurutucu spreyi kullanıyordum. Yarıyı geçtikten sonra rengine tuhaf birşey oldu ve şimdi kızım kullanıyor. Hatırltma linki verirdim ancak etiket bütonundan siz de ulaşabilirsiniz zira moralim biraz bozuk. 1 hafta önce telefon, tablet değişimi ve fotoğraf yedekleme ayarlarıyla ilgili bir yanlışlık yaptım ve şu ana kadar olan tüm blog fotoğraflarım silindi ama yorumlarım duruyor. Fotoğrafsız kozmetik ürün inceleme bloğu olur mu ? Bu saatten sonra okumasanız haklısınız çok üzgünüm ben de, 1, 5 yıllık emeğimi kendi bir anlık hatamla yok ettim.  Yine de moralimi bozmamaya çalışıyorum, buyrun ürün yorumlarıma;




             Ürün, bu tür ürünlerin tamamı gibi sprey formda, ojenizi sürdükten sonra 1 - 2 fıs sıkıyorsunuz. Yağlı ama bir o kadar da uçucu bir yapısı var. Akat Gardi  kadar baskın alkol kokmuyor, kokusu biraz daha çabuk uçuyor. Adından mütevellit quick dry işlevi başarılı. Oldukça kısa sürede kurutuyor ojeyi. Alkollü kısmı uçunca yağlı kısmı tırnak ve tırnak etleri üzerinde kalıyor, ojemi bozmadan tırnak kenarlarına masaj yapıyorum, yumuşacık oluyor. Standart bir açık renk ojenin tırnaklarımda kalma süresi 2 - 3 gün, su ile uğraşmazsan belki 4, koyu renkli ve kırmızı oje ise benim elimde 24 saatten fazla kalmıyor ama bu sprey süreyi yarım günden fazla uzattı diyebilirim.
            Şişesi oldukça sağlam, kullanımı rahat, miktarı 30 ml. ve fiyatı sanırım 8 - 12 tl. civarında.

            Mutlu hafta sonları dileğiyle. Ojeniz hiç bozulmasın.....
            Sevgiler..... 

1 yorum: