29 Haziran 2015 Pazartesi

AVON FOOT WORKS LAVENDER LUXURY SOFTENING BALM

                Ayak bakımı yaz - kış yapılınca çok daha iyi oluyor. Yani bütün kış üvey evlat gibi davrandığımız, vücudumuzun bütün yükünü çeken ayaklarımıza hiç bakmayıp yaz kendini gösterdiğinde performans beklemek biraz haksızlık gibi geliyor bana. Oysa ki yıl boyunca seyrek de olsa bakarsak yazın özellikle açık ayakkabı gitdiğimizde sertleşmiş deriler, kurumuş beyaz topuk görüntüsü olmuyor.


 

                  Markanın sevdiğim ürünlerinden biri de lavanta içeren yumuşatıcı balm, aslında markanın ayak bakım ile ilgili çok geniş bir serisi var. Diğer ürünleri hiç denemedim ama bu ürünün çok yoğun bir yumuşaklık sağladığını duymuştum. Nitekim gerçekten de öyleymiş.




                   Ürünün oldukça koyu bir kıvamı ve vazeline benzeyen bir yapısı var. Ancak sürmek için aldığınızda vazelinden çok daha iyi olduğu hemen hissediliyor. Rengi mat beyaz gibi, balm, lavanta özleri içeriyor ancak kokusu öyle çok fazla değil, hafif, insanın içini baymıyor. İçerisinde lavantadan başka melisa, shea yağı da bulunan ürün ayakları çok güzel yumuşatıyor. Ben özellikle gece yatarken uyguluyorum ve ertesi gün akşama kadar yumuşaklığı devam ediyor. Yoğun yapısı nedeniyle çok kolay emilmiyor  bu yüzden sürdükten sonra hemen kalkmamanızı öneririm aksi halde kayarak bir kazaya sebebiyet  verebilir. Kışın bir çorap vs. giyebilirsiniz ya da bu iş için özel patik benzeri ürünler de bulunuyor, markanın kataloğunda da benzer bir ürün görmüştüm.
                 Ürün 50 ml. lik plastik bir kavanozda geliyor, yapısı itibariyle uzun süre yeter, fiyatı yanlış hatirlamıyorsam 15 - 20 tl. civarındaydı. Ancak sürekli olarak indirimleri takip ederek yarı fiyatına edinebilirsiniz. Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi. Fotoğrafları büyütmek için üzerlerine tıklayınız lütfen.






               Sevgiler........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder