18 Haziran 2015 Perşembe

BLISS LID + LASH WASH MAKEUP REMOVER ( OIL FREE )

                  Tüm makyaj severler az ya da çok göz makyajı yapar. Ama bir de bu makyajı temizleme kısmı var. Ben genelde yağ ve sudan oluşan çift fazlı makyaj temizleyicileri beğeniyorum ve bir dönem çok kullandım ancak bazıları göz çevresinde yağ bütonu ( milia ) oluşumunu tetikliyor. Ayrıca oldukça uzun bir süredir çok hafif göz makyajı yapıyorum. Yıllarca yüzüne hiçbirşey sürememiş biriydim ne zaman ki yüzüm iyileşti, ten makyajı yapmayı ya da sadece allık sürmeyi bile daha çok sevdiğimi farkettim, bazen gözüme birşeyler sürmek aklıma bile gelmiyor.
                Hafif göz makyajlarını misel solüsyonlar benim için yeterli derecede temizliyor ancak makyajı biraz fazla tuttuğumda da çok iyi temizleyemiyor.Bu nedenle ayrı bir göz makyajı temizleyiciyi böyle durumlarda kullanmak gerekiyor. Bugün anlatmaya çalışacağım ürünü çok dikkatimi çektiği için almıştım. Bakalım nasılmış?










                     Bliss, özellikle ABD'de salon bakımlarında kullanılan profesyonel bakım ürünlerine sahip bir marka. Hatta '' efsane bakım'' diye anılıyor. Ben daha önce markaya ait bir ürün kullanmamıştım ancak bir tanıtım gününde uzman tarafından göz maskesi ve oksijenli maskesi yüzümde denenince çok sevdim. Ürünleri incelediğimde de ilk dikkatimi çeken bu jel göz makyajı temizleyici olmuştu.
                    Ürünümüz böyle  şeffaf, pompalı şişede gelen jel yapılı, şeffaf renkli bir ürün. Belirgin bir kokusu yok. Yağ içermiyor. İçeriğinde bulunan salatalık özü ve C vitamini sayesinde kullanırken hafif bir ferahlık  veriyor. Hatta daha ferah his ve göz şişliklerini azaltmak için buzdolabında sakladıktan sonra kullanılması önerilmiş. Kullanırken ve sonrasında yağlı bir his bırakmıyor. Herhangi bir yakma, kaşıntı kızarıklık vs. oluşturmadı.
                    Ben genelde 2 pompa ürünü Benri kare makyaj pamuğuna sıkıyorum ve pamuğu ikiye katlayarak ürünü yayıyorum sonra gözümün üzerine koyup birkaç saniye bekliyorum va sonrasında aşağı doğru harketlerle ( kirpik yönü ) göz makyajımı siliyorum. Ancak eğer çok yoğun göz makyajı yapıyorsanız bu temizleyici fiyat - performans açısından sizi memnun etmez. Çünkü temizleme performansı bir misel solüsyonun biraz üzerinde. Eğer ben her işlem için farklı farklı ürün kullanmayı seviyorum diyorsanız durum değişir tabii öncesinde temizleme yağı gibi bir ürün ve sonrasında da bu ürün daha iyi bir temizlik sağlayabilir.
                    Ben ürünü sevdim ama öyle aman aman şahane bir ürün, mükemmel diyemem. Yaptığım göz makyajlarının hafifliği + fiyat + performans bakımında sanıyorum bir daha almam, yerine başka bir alternatif pekala bulunabilir.
                   Ürünün miktarı 110 ml. ve fiyatı 80 tl.civarında Ancak tüm online dermokozmetik sitelerinde çok çok daha uygun fiyata edinmek mümkün. Ben kışın yaptığım bir alışverişte şuradaki siteden 42 tl.' ye edinmiştim.
                   Ürünün ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi aşağıdaki gibi, markanın orijinal link için ise tık tık .



             

                                Sevgiler.......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder