20 Temmuz 2015 Pazartesi

GUERLAIN OMBRE ECLAT 1 SHADE-MONO EYESHADOW 142 L' INSTANT FAUVE

                Tekli göz farı kullanmak pek bana göre değil, birkaç renkten oluşan minik paletleri çok daha kullanışlı buluyorum. Artık eskisi kadar renkli ve fazla göz makyajı yapmadığım için çok göz farım yoktur benim. Ama çok beğendiğim bazı istinalar bulunmuyor değil. Onlardan biri de bugünün güzelliği. Guerlain tekli farlardan 142 L' instant Fauve.


  



                  Guerlain tekli tarların yapısı tek kelime ile mıuhteşem, oldukça yumuşak ama çok fazla tozutma yapmıyor, Gerçi bunlar eski versiyon sanırım, şu anda nasıl bilmiyorum, ayrıca ambalaj olarak da böyle değiller. Sanırım tekli farları marka geçen yıl kaldırdı ve yerine yeni versiyon ikili farları piyasaya sürdü.  Renk olarak 142 l' instant fauve  '' shimmering cooper '' olarak tanımlanmış, içinde hafif kızıllık bulunduran çok güzel bir bakır rengi farklı ışıkta görüntülemeye çalıştım. İster tek renk olarak kullanın ister başka farlarla karıştırarak ki çok uyumlu her durumda çok güzel ve canlı bir görüntü elde ediyorsunuz.










                     Bu serideki renklerin tamamı - sanıyorum 10 renk - oldukça ışıltılı ve pigmentli ancak bazı açık renklerin kalıcılığının az bulunduğu, bazsız kullanıldığında 4 - 5 saat sonra biraz uçtuğu yorumlanmış. Ben yağlı göz kapaklarımda hep baz ile kullandığım için renk ve kalıcılık konusunda hiç problem yaşamadım.
                    Ürünün ambalajı her zaman olduğu gibi markadan beklenir cinsten. Hem gönlünüze hem gözünüze hitabediyor. Çizilmelere karşı kadife kesesi ile gelen ürünün içinde aynası ve minik bir fırçası var. Fırçası fena değil. Ambalaj tasarımı ünlü mimar ve tasarımcı Herve Van Der Straeten tarafından yapılmış.  
                     Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi;






                 Ürünün miktarı 3,6 gr. ve fiyatı sanırım 100 tl. civarında. Son zamlardan sonra ne oldu bilmiyorum ancak bir indirim zamanı % 50 indirimli sahip olmuştum.
                 Genelde böyle yorumlar pek yapmam ama bazı markalar hep güzel şeyler yapıyor galiba.


                 Sevgiler......

2 yorum:

  1. bende 4'lü bir far paleti vardı o kadar pigmentsizdi ki attım paleti sonunda :-((

    YanıtlaSil