22 Temmuz 2015 Çarşamba

VICHY IDEALIA GÖZ KREMİ

                   Markanın idealia serisini diğer serilerden daha çok seviyorum. Hali hazırda idealia BB kremden çok memnun olduğum için sanırım. Hal böyle olunca kışın seriden bir göz kremi edinmiştim. Idealia göz kremi esasen koyu renk halka ve morluk şikayeti olanlar için, aydınlatma ve ışıldama vaadlerinde bulunuyor.







                  Benim aslında kronik bir göz altı morluğu problemim yok. Bu yüzden genelde bu tür çok işlevli değil de ( biraz da yaş itibariyle ) standart, bol nem veren göz ürünleri kullanmaya çalışıyorum. Ama tabii zaman zaman benim de morluk problemim olabiliyor.
                  Ürün içeriğinde DRM - bright kompleksi adı verilen, ışığı kontrollü biçimde yansıtan etkenler, kafein ve B 3 vitamini bulunuyor. DRM - bright, koyu renk halkanın durumuna göre salınırken, Kafein ve B 3 vitamini hızlı bir şekilde şiş görüntüyü azaltmayı hedefliyor.







                      15 ml. lik tüpte sunulan kremin yukarıdaki fotoğraftaki gibi silikon orijinal bir ucu var. Tüpü sıktığınızda aparatın ucundaki kanaldan göz kreminiz geliyor. Aparatı göz altına ya da  problemli bölgeye getirerek kremi sürüyorsunuz. Aparat düşünce olarak çok çok güzel, ilk heves oyuncak misali sürdüm ama sonradan standart şekilde yüzük parmağıma sıkarak kullandım. Ayrıca başlık bence silikon yerine metal olsaydı şişlik konusunda daha iyi sonuç verebilirdi. Kremin belirgin bir kokusu yok, rengi hafif somon rengi gibi. İçerisinde belli belirsiz ışıltılar var.




                Yapısı çok çok hafif, hemen emiliyor, hatta bu noktada nemlendirmesini yeterli bulmayabilirsiniz. Renkli oluşu ise sizi korkutmasın, sürdüğünüzde renginden eser kalmıyor. Bu noktada kısa süreliğine bir ilüzyon yarattığını düşünüyorum. Gündüz kullanımda daha iyi görünmenizi sağladığı bir gerçek ancak gece özellikle yatmadan önce kullanmak için ben pek uygun bulmadım. Ürünle ilgili farkettiğim bir nokta da üzerinde göz altı kapatıcısının daha güzel durduğu.
               Ambalaj üstü ve içerik bilgileri listesi;







                  Ürünün miktarı hemen hemen bütün göz kremleri gibi 15 ml. ve fiyatı 50 tl. civarında ancak tüm dermokozmetik sitelerden ve yetkili eczanelerden indirimleri takip ederek daha uygun fiyata edinebilirsiniz.

               Sevgiler. ......    

2 yorum:

  1. bb krem kullanıyorum ama bunu denemedim hiç işe yarayabilir bende tester vardı galiba elimde bakayım..

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum keşke metal olsaydı ağzı. bir de neden SPF koymazlar kremlere anlamıyorum :(

    YanıtlaSil