15 Temmuz 2015 Çarşamba

SWISSCO DÜĞÜM AÇICI TARAKLAR

                     Kızımın saçları çok ince telli ama bir o kadar da gür. Ayrıca uçları biraz kuru olduğu için dolaşmaya çok müsait. Tangle Teezer almayı düşünürken Gratis' te bu Swissco tarakları gördüm. Birbirinden farkı var mı bilmiyorum ? Ama kızım taraklardan oldukça memnun. Ben çok fazla kullanmadım belki birkaç kez denemek için kullanmışımdır. TBS ahşap tarağımı sanıyorum hiçbir tarağa değişmem.
                    Tarakların önce birini sonra diğerini aldığım için farklı zamanlarda fotoğraflamıştım.






                      Tarakların ya da fırça mı demeliyim bilemedim ? Biri küçük diğeri büyük ve saplı, diyebilirim ki saplı olanın kullanımını ben daha rahat buldum. Ancak küçük olan tasarımı itibariyle ele daha güzel oturuyor. Özellikle saplı olanın,  çocukların saçını at kuyruğu vs. şeklinde toplarken daha rahat bir kullanımı var. Tangle Teezer sahibi olmadığım için bir kıyaslama yapamayacağım ancak dişlerinin dizilimi sayesinde saçı kolay açtığı bir gerçek. Gördüğünüz gibi tarakların dişleri bir sıra uzun bir sıra kısa olarak dizilmiş.








                    Ben bu fıçaların hem ıslak hem de kuru saçı güzel taradığını düşünüyorum. Ayrıca saçı  normal bir tarama esnasına göre daha az döktüğünü düşünüyorum. Turuncu tarak üzerindeki birkaç saç telini özellikle temizlemedim zira kızıma ait, normalde başka tür bir fırçayla tek taramada daha çok saç teli dökülürdü. Elbetteki saç dökülmesinin çok başka nedenleri var ama tarama şekli de bu dökülmeye dışarıdan etki edebiliyor.






                Swissco taraklara Gratis Mağazalarından ulaşabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsan fiyatları da 14. 90 tl. idi.


               Sevgiler...... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder