1 Aralık 2015 Salı

AVON ANEW CLEAN ANTI AGING 3 IN 1 CLEANSING WATER

                 Temizleme suları malum bir anda hayatımıza girdiler ve kendilerini sevdirdiler. Pek çok marka Misel solüsyon çıkardı ki son olarak Avon da temizleme ürünleri skalasına misel suları ekledi. Bunlarda bir tanesi bugün yazacağım Anew serisi için üretilmiş temizleme suyu, diğeri ise Natura Effects serisine ait. Benim her iki ürünü de deneme şansım oldu ve bugün  Anew serisinden başlıyorum.






                       Ürün yukarıdaki şekilde, 200 ml. lik bir ambalajda geliyor. Akrilik ambalajın kullanımı kolay ancak ben atomizer şişeye koyarak kullanıyorum. Ürün tüm cilt tipleri için üretilmiş, belirgin bir kokusu yok. Kıvami standart ancak ben bu ürünü yüzüm için kullandığımda sanki biraz yağlıymış gibi bir hisse kapıldım bu noktada performansı güzel. Sonrasında ise elimde ürünü denediğimde asla yağlı olmadığını gördüm. Nedenini hala anlayabilmiş değilim, garip bir durum bu noktada ürünü yüz temizlemede kullanmaktan vazgeçtim. Ben ürünün tüm cilt tiplerinden ziyade kuru ciltler için daha uygun olduğunu düşünüyorum. Anti aging bir özellik sezmedim belki hafif bir yumuşaklık, kullandıktan sonra herhangi bir gerginlik, alerjik reaksiyon vs. gözlemlemedim.
                    Sonrasında bu ürünü birkaç kez de sadece göz makyajı temizlemek için kullandım ve oldukça memnun kaldım, zira göz çevrem daha kuru olduğu için sanırım, temizleme performansını zaten beğenmiştim. Çok yoğun olmayan göz makyajlarını gayet güzel temizliyor ki ne jel bir temizleyici gibi kurutuyor ne de bioderma vs. gibi başarısız, neredeyse çift fazlı bir temizleyici kadar güzel temizliyor.  Göz makyajı temizlemede herhangi bir yanma, kaşıntı, kızarıklık sonrasında göz çevresinde milia ( yağ butonu ) vs. oluşumuna yol açmadı.
                   Ambalaj üstü bilgileri, kullanım önerisi ve içerik listesi aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;


 





                       Ürün fiyatı 25 tl. civarında ancak indirimleri takip ederek % 50 imdirim oranına kadar edinebilirsiniz.


                      Sevgiler.......

2 yorum:

  1. Anew serisini markanın diğer cilt bakım serilerine göre daha çok seviyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Cooookk memnunum yüzü eşitliyor ve diri bir hal alıyor avon hiç kullanmam ve memnun değilim fakat ANEW serisi bi harikaaaaa

    YanıtlaSil