31 Aralık 2015 Perşembe

BİTTİ - GİTTİ - 16 ( KASIM - ARALIK 2015 )

                  Geçtiğimiz 2 ay yine çok az ürün bitirmişim, bir süredir gerek renkli kozmetik gerekse cilt bakım ürünleri kullanımı konusunu oldukça sınırlandırdım, sadeleştirdim. Şahsi bir tercih bu diyelim, hayatımdaki önceliklerim biraz değişti ve ben yeni rutinlere alıştıkça daha güzel şeyler oluyor. Ayrıca bu minimal durumdan çok çok memnunum. Lütfen bir süre daha böyle devam etsin dileğinde bulunarak yazıma devam edeyim. Geçtiğimiz 2 ayın bitenleri adeta zorunlu kullanılan ürünler şeklinde olmuş, az ama öz, küçük ama etkili.
İşte yılın son bitenleri;




1 - Yves Rocher Şampuan: Bir alışverişimde hediye verilmişti. Seviyorum ben bu şampuanı, ısırgan otu saçı güzel temizliyor. Ben de o bitter herb kokusunu çok seviyorum.
2 - Aussie Nemlendirici Şampuan: Yves Rocher şampuanı ne kadar seviyorsam bunu da bir o kadar sevmedim. O yüzden olacak ki özel olarak yazısını da yazmadım. Tatilde alıp kullanmıştım yarısı duruyordu, öyle banyoda sürünen ürünlere sinir olurum, kalanını kullanıp bitirdim. Normalde kokulardan rahatsız olmamama rağmen ben kokusunu hiç sevmedim, nemlendirici özellikte bir ürün ama extra bir farkı yok.
3 - Bioderma Node DS+ Şampuan: Yazısı burada. Seboroik dermatit için kızım kullanıyor ancak çok çok memnun kalmadık ve Ducray şampuanlara geri döndük, bir daha almam sanıyorum. Ducray ürün yazılarına da etiket bölümünden ulaşabilirsiniz. Yeri gelmişken sd çok karmaşık bir durum, zamanında ben de çok muzdariptim, size iyi gelen ürünü deneyerek bulabiliyorsunuz ve kontrol altına alabiliyorsunuz. Bu demek oluyor ki Bioderma Şampuanlar sd konusunda bize iy gelmedi ama size iyi gelebilir.
4 - Giovanni Saç Kremi: Yazdan kalan ve sevmediğim bir ürün daha. Bu serinin şampuanını da almıştım ancak ne şampuanı ne de saç kremini hiç beğenmedim. Evet Giovanni ürün içerikleri nispeten temiz diyebiliriz ancak performanslarından hiç memnun kalmadım.




5 - Rexona Deodorant: Standart deodorant, kış mevsimi için koruma fena değil yazın zaten beni ( driclor hariç ) hiçbiri korumuyor. Koku fena değil, yalnız aynı tip deodorant almaktan biraz sıkıldım, değişik birşeyler deneyeceğim artık.
6 - Avon Parisian Chic Parfum: Iııh sevmedim. Avonun son zamanlarda çıkardığı kokuların tümü birbirine benziyor sanki. Çiçeksi ve meyveli bir koku gibi, kırmızı meyveler ve hafif menekşe gibi geldi bana ama hiçççç kalıcı değil.
7 - Avon Kütikül Kremi: Çok yakında yazısını yazdığım bir ürün. Yazısı burada, ürün attığım çok nadirdir ama  direkt çöpe gidecek.




8 - Yves Rocher Sprey: Yine yakın zamanda yazısını yazdığım ürünlerden biri. Yazısı burada. Fena bir ürün değil ama sanırım bir daha almam, rahatlatma konusunda Avene sprey olamaz ne yazık ki.
9 - Estee Lauder Eye Balm: Markanın Revitalizing Supreme serisine ait Global Anti Aging Eye Balm deneme boyu bir göz kremi, bir alışverişimle birlikte hediye gelmişti, Ürünü çok beğendim ancak yapısını, kokusunu ve verdiği nemlendirme etkisini şuradaki ürüne çok çok benzettim. Tek farkı Estee Lauder 200 tl. iken, Loreal 30 tl. civarında.
10 - Estee Lauder Rimel: Ayrıntılı yazısı için tık tık. Güzel bir rimel evet ama tam boyunu özel olarak gidip almam, fiyat - performans açısından çok başarılı değil.
11 - Chantecaille Flower Harmonizig Cream: Markanın başarılı nemlendiriclerinden, fiyat olarak tam boyu biraz pahalı, deneme boylarından bende birkaç tane daha vardı. kullandığım süre içerisinde oldukça beğendim. İleri yaşlar için oldukça güzel bir nemlendiric. Çok güzel bir yumuşaklık veriyor. Bu 5 ml.lik mini boylar bile 2 hafta kadar yetiyor.
12 - Alix Avien Kaş Kalemi: Çok sevdiğim kaş kalemlerinden biri. Blogda yazısı mevcut. Denk gelirsem alıyorum.



                      Yıl biterken herkese mutlu yıllar diliyor, yeni yılın yeni bitenler yazılarında görüşmek üzere diyorum.

                      Sevgiler.....

1 yorum:

  1. benimde bu aralar bitirdiğim ürünler oldukça azaldı :)

    mutlu yıllar !

    YanıtlaSil