30 Aralık 2015 Çarşamba

EVERYDAY MINERALS EYE KABUKI BRUSH

                   Uzun süredir bir fırça yazısı yazmamıştım ki bugünün konuğu en sevdiğim fırçalardan biri olan Everyday Minerals Eye Kabuki Brush. Bu kez sözü çok uzatmadan fırçaya geçiyorum.




                   Fırçamız aslında benim sevmediğim türden kısa saplı yaklaşık 13 cm. ancak performansı ve başarısı sapının kısalığını unutturuyor. Fırçanın sapı % 100 ( yenilebilir ) bambu, Çapı yaklaşık 1 cm., ferrulesi gümüş rengi, parlak, metal. Kılları oldukça yoğun ancak çok yumuşak, kıl boyu 2 cm. ve uca doğru yuvarlaklaşan kıl yapısı sayesinde dağıtma işini çok güzel yapıyor. Kılları sentetik ancak em fırçalar sentetik olmasına rağmen çok yumuşak yapıya sahip oluyorlar. Hatta benim gibi geniş göz kapaklarına sahipseniz açık renk farları tek başına sürmek için bile kullanabilirsiniz.






                    Ben denemedim ama bu fırçayı aydınlatıcı sürmek için kullananlar da varmış, aheste makyaj yaptığım bir gün deneyeceğim. Temizlenmesi kolay, yıkama esnasında hiç kıl dökmedi, tabii dolgun bir fırça olduğu için biraz daha geç kuruyor.
                   Everyday Minerals fırçalardan bende 2 tane daha var ki onlardan da çok çok memnunum, okumak isterseniz etiket bölümünden ulaşabilirsiniz.
                   Everyday Minerals fırçalar ülkemizde bulunmuyor, fiyatı orijinal sayfasında 10 USD olarak belirtilmiş, yurt dışında vs. denk gelirseniz belki denemek isteyebilirsiniz.

                  Sevgiler....

1 yorum: