28 Şubat 2017 Salı

BİTTİ-GİTTİ-23(OCAK-ŞUBAT 2017)

                     Merhabalar yılın ilk biten ürünleri bugün karşınızda. Öncelikle hemen belirteyim sevgili Kırmızı Rujlu Blog' un etkisiyle yılın renkli kozmetik ürünlerini yıl sonunda topluca yayınlayacağım. Kendisinde görüp çok beğenmiştim bu fikri, buradan sevgiler.. Umarım biriktirdiklerimden bıkmam da yıl sonuna kadar sabırla bekleyebilirim. Öyleyse hemen başlayalım;




1-Isana Deodorant: Geçtiğimiz aylarda da bir tane bitirmiştim. Koruması bana yetmiyor, mecbur olmazsam bir daha almam sanırım.
2-Nivea Deodorant: Yaz için süper koruması olan bir deodorant ama ben yanlışlıkla alıp kış döneminde kullandığım için kol altlarımda kaşıntı yaptı. O nedenle yarısını kullanmadım. Sanırım çöpe gidecek.
3-Yves Rocher Parfüm: Kiraz çiçekli olan. Daha önce Müge çiçeği olanı kullanıp çok sevmiştim. Güzel ama çok emin olamadım ben. Ayrıntılı yazısı gelecek.




4-Slazanger Parfüm: Markette görüp uygun fiyatıyla almıştım. Günlük olarak kullandım. İlk başlarda kokusunu çok beğenmiştim, bitmesine yakın bir bozulma oldu sanki, dibinde hala birazcık var ama çöpe gidecek.
5-Loreal Nemlendirici : Başlığa kısa adı ile yazdım. 2. kavanoz bitti, şimdi başka ürün deniyorum ama her zaman alınabilecek, beğendiğim bir nemlendirici yüz kremi kendisi.




6-Yves Rocher Duş Jeli: Yukarıdaki parfümü aldığımda yanında aldığım indirimli ürünlerden. İlk kokladığımda çok sevdim ama ne yazık ki kalıcı değil. Özellikle gidip almam ama ürün yanında cazip indirim olursa belki düşünebilirim.
7-Avon Body Butter: Sanırım artık olmayan bir ürün, üyeliğimi bitirdiğim için zaten takip etmiyorum. Planet Spa da markanın oldukça başarılı bir serisi, içinde hafif ışıltıları olan, nemlendirmesi başarılı, koyu kıvamlı güzel bir üründü.


   

8-Vichy Aqualia Thermal Nemlendirici Numunesi: Kısa seyahatimde yanıma almıştım. Çoooook beğendim. bir poşet sabah akşam kullanımla 1 gün yetti. Yoğun yapısı ile cildi çok güzel nemlendiren bir ürün. En kısa zamanda tam boyunu alacağım sanırım.
9-Collagen Göz Kremi: Ayrıntılı yazısı gelecek. Çok beğendim ama artık Watsons Mağazalarından alış veriş yapmıyorum.

                 Geçtiğimiz 2 ayda bu kadar ürün bitirebildim. Çok fazla değil, bir süredir çok çok az ürün kullanmaya çalışıyorum, neredeyse sadece zorunlu ürünler ve tabii ki bazı ürünleri de eklemediğimi tekrar belirteyim ( pamuk, diş macunu, burun bantı vs. ).

                Gelecek ürün yazılarında görüşmek üzere.

               Sevgiler.....  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder