9 Temmuz 2018 Pazartesi

STILA ONE STEP CORRECT

              Stila, son zamanlarda ülkemizde bazı ürünleriye patlamış durumda. Aslında yurtdışında uzun yıllardır  faaliyet gösteren bir marka. Kozmetik tutukunları zaten az - çok markayı biliyor ve bence son zamanlarda ülkemize gelen markalar yerine Stila gelseydi çok çok daha güzel olurdu diye düşünüyorum. Ben markanın ürünlerinden çok sevilen renkli nemlendiricisini uzun zaman önce beğenerek kullanma şansına sahip oldum.
             Bununla beraber bir süredir cildimdeki özellikle kızarıklı ve renk tonu düzensizliği için make up for ever green base yerine de geçecek bir ürün arayışındaydım. Aslında eskiden bulmak çok zor ve ürünler sınırlıyken son zamanlarda uygun, pahalı pek çok markanın yeşil baz ürünü bulunabiliyor. Ben bir yurtdışı ziyaretinde denk gelince almıştım.


 








                 Ürün, yeşil, pembe ve lila olmak üzere 3 renk bazın sarmal şekilde dizayn edilmesiyle oluşturulmuş. Böylece kullanım esnasında pompaya tüm renklerden ortalama aynı miktarda geliyor ve yüzünüzdeki renk eşitsizliklerini düzenliyor, çok kapatıcı olmamasına rağmen renk dengelemesi oldukça başarılı. Fondöten, renkli nemlendirici, bb krem altında duruşu iyi. Herhangi bir kusma vs. yapmadı. Hatta ben bazen tek başına bunu sürüp üzerine ister ışıltılı, istersem de mat bir toz ürün geçebiliyorum. Yapısı oldukça kremsi, yayılması, ciltte dağılması kolay. Tek pompa ürün makyajınız için yeterli geliyor. Plastik, pompalı ambalajın kullanımı kolay, kapak sıkı oturuyor.                                                                                                                                                    
                 Ambalaj üzerinden görüntüsü ve elimin üzerindeki görüntüleri aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.                                                                                                                                                          









             Bu ürünün bende hafif ışıltı veren versiyonu da var. Bir ara onun yazısını da yazacağım.   Karton ambalaj üzerindeki bilgileri de aşağıya ekliyorum.       
  

                              





              Son olarak ürün miktarı 30 ml. ve yurtdışı fiyatı 36 USD. Ürün zaten ülkemizde bulunmuyor, Yurt dışında indirime falan denk gelirseniz yarı fiyatına kadar edinebilirsiniz. Ürünü Instagramdaki güvenilir hesaplardan getirtmek de mümkün ama artan döviz kuru nedeniyle yüksek bir fiyata sahip olacaktır. Ürünle ilgili ayrıntılı bilgiyi de şuradan edinebilirsiniz.                          


                               Sevgiler........                                                                                                                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder