27 Haziran 2018 Çarşamba

BİTTİ-GİTTİ-30(NİSAN,MAYIS,HAZİRAN 2018)

              Merhabalar, bugün yine bir bitti - gitti yazısı ile karşınızdayım. Lafı çok uzatmadan hemen geçtiğimiz 3 ayda neler bitirebilmişim bakalım.




1 - 2 - 3 : Organix Şampuan ve Saç Kremi: Sanırım bu seriyi bir daha almam. Markadan yeni başka seriler denemeye devam.




4 - Palmolive Duş Jeli :Palmolive duş jelleri çok güzel seriler çıkarıyor, çok da seveni var, ben de ara ara alıyorum ama çok bayılmıyoruz sanırsam.
5 - Nivea Creme Soft Duş Şampuanı :Bir indirimde tamamen tesadüf eseri almıştım ama çok sevdik bu ürünü. Kokusu çok kalıcı değil ama cilt yumuşatmasını çok beğendim. Kremsi dokusu kuruyup, gerilmeyi gerçekten önlüyor. Kızımın cilt alerjisini ve kaşıntısını da tetiklemedi, yeniden alacağım ürünler arasında.





6 -7- Bee Beaty Göz Makyajı Temizleyici : Kullandığım en en en kötü göz makyajı temizleyici sanırım. Temizleme kısmı fena değil aslında da sonrası kötü, maykajı sildikten sonra aşırı derecede bulanık görmeme neden oldu , göz mayajı temizlemede en sevmediğim durum. Saatlerce geçmiyor.
2' li satılıyordu, zoraki bitirdim ama bir daha almam sanırım. 
8 - Loreal Kil Maskesi : Kızım almıştı, içinde az kaldı, birkaç kez ben de kullandım, çok bir etkisini farketmedim açıkçası, zaten benim genel olarak cilt bakımında maske kullanma disiplinim zayıf o nedenle benim yorumum çok yeterli değil. Bu seride çok çeşit var, çok sevilen şeker peeling olanını falan bir ara denemek istiyorum aslında, bakalım.
9 - Pure Beauty Peeling : Çok severek kullandığım ürünlerden biri, silgi peeling dediğimiz türden. Krem ya da jel şeklinde oluyorlar genelde, kuru cildinize ovalayarak sürüyorsunuz ve tepkimeye girerek silgi gibi parçacıklar oluşturarak cildinizdeki ölü deriyi alıp götürüyor. Hassas ciltler için bence hırpalamadan temizlik yaptığı için sık aralıklarla kullanılabilecek türden bir ürün. İlla bu olmak zorunda değil, piyasada benzerleri var.




10 - Moschino Cheap and Chic parfüm : Yıllar önce de kullanmıştım. Kozmetik dünyasının şişe tasarımı nedeniyle meşhur Safinaz parfümü diye bilinen parfümü. Yıllar sonra tekrar kullandığımda ise hiç sevmedim. Bildiğiniz erkek tıraş losyonu kokusu. Sanırım benim zaman içerisinde, yaşımın da biraz ilerlemesiyle koku zevkim değişti, bir daha almam.
11 - Loreal Saç Güzelleştirici Krem : Daha önce normal olanını kullanmıştım. Yazısı için tık tık. Bu kez boyalı saçlar için olanını almıştım ki bu versiyonu da beğendim. Bitmek üzere az kaldı, tekrar alırım.


                      Geçtiğimiz 3 ay sanırım çok ürün bitirmemişim ki gözüm kozmetik falan görmedi zaten. Önümüzdeki aylarda daha çok ürün bitirip yeni güzel yazılar yazmak dileğiyle........

                      Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder