8 Mayıs 2013 Çarşamba

MAKE UP FOR EVER HIGH DEFINITION PRIMER - GREEN / MUFE YEŞİL BAZ

                    Make Up For Ever markası benim ülkemize gelmesini merakla beklediğim markalardan biriydi. Yıllarca yabancı bloglarda gördüğüm değişik ürünleri tüm cazibesiyle karşıma çıkıyordu ki Sephora sağolsun Vepa Grup temsiliciliği sayesinde marka ülkemize geldi. Yeniyılda MUFE den tanışma ürünü olarak kendime çok meşhur olan daha önce yabancı bloglarda gördüğüm bu bazı seçmiştim.




                               Daha önce Avon, İnglot, Sephora ve birkaç markanın daha şeffaf bazlarını veya numunelerini kullanıp silikon yapılı ürünlerin bana uygun olmadıklarına karar verdim. Malum bir gül hastalığı ve kızarıklık problemimde var. O nedenle asıl görevi renk düzenlemek olan bu ürüne yöneldim.




            Ürün bir baz ve asıl görevi renk düzenlemek, fondöten vs. gibi ürünlerin altına kullanabiliyorsunuz, üzerine sadece pudranızı da sürebilirsiniz. Bende ki 01 rengi olan yeşil. Görevi kızarıklık problemini düzenlemek olduğu için yeşil ancak bu renk sizi korkutmasın sürdükten sonra ( yeşil dev gibi olmuyorsunuz merak etmeyin ) tamamen nötrleniyor ve gerçekten tonu düzgünleşmiş bir yüz ile karşılaşıyorsunuz. Yapısı orta kıvamda çok sıvı değil ama renk düzenleyici ürünlerde olduğu gibi çok katıda değil rahatça yüzünüze yayabiliyorsunuz, 1 pompa ürün eğer çok geniş bir alın bölgesine vs. sahip değilseniz yetiyor, böyle bir durumda belki  bir yarım pompa ürüne daha ihtiyaç duyabilirsiniz, kokusu ise hafif  parfümlü, taze ve biraz şekerli gibi sanki sakız gibi bir şeye benzettim ama tarif edemiyorum sürdükten birkaç dakika sonra kokusu gidiyor. Herhangi bir güneş koruması içermiyor ve en önemlisi hassas cildime herhangi bir olumsuz reaksiyona sebep olmadı.
           Asıl görevi renk düzenlemek olmasına rağmen makyajı yüzde tutmak yani kalıcılık konusunda da ben silikon yapılı bir baza göre çok dah iyi olduğunu düşünüyorum.
           Markanın bu  renk düzenleyici baz serisinin biri şeffaf olmak üzere yeşil renk dışında 5 rengi daha bulunuyor herbirini işlevi ayrı ihtiyacınıza göre seçiminizi yapıyorsunuz. Renkler ve görevleri ise şöyle gibi belirlenmiş.




                      Ürün  30 ml. ve pompalı ve sert plastikten yapılmış ( cam ambalaj gibi duruyor ) ambalaja sahip, 1 pompa ürün tüm yüze yettiği içim uzun bir süre kullanılacağını düşünüyorum, 12 aylık kullanım süresi bulunuyor ancak kullanım süresinde bitmese bile yapısı ve kokusunda bir değişiklik olmadığı sürece kullanılabilir diye düşünüyorum.




                   İçerik listesi hakkında ne yazık ki ayrıntılı bilgi veremeyeceğim çünkü yine bloğu açmadan önce ürünü aldığım için karton ambalajı içeriğini okuduktan sonra atmıştım ancak ambalaj üzerindeki arka kısımdaki az sayıdaki bilgileri yine de fotoğrafladım bence bu ambalaj üzerinde de diğer bilgiler olmalıydı. İçerikte zararlı maddeler barındırıyorsa bile işlevini güzel bir şekilde yerine getirdiği için yapacak bir şey yok.
                 Ürünün fiyatı aldığım zaman 72 tl. idi, ben yeni yılda + indirim kuponu ile sahip olmuştum şu an son gelen zamlarla 78 tl. olduğunu duydum, Sephora mağazalarından MUFE ürünlerine ulaşabilirsiniz.        
                 Son olarak bu tür renk dengeleyici kozmetik ürünlerini özellikle cilt problemleri yaşıyorsanız ya da tedavi görüyorsanız tedaviniz kontrol altına alındıktan sonra veya bittikten sonra ve doktorunuza danışarak kullanmanızı söylemek isterim.
                 Markanın ürünlerini ayrıntılı incelemek isterseniz orijinal sayfası için sizi şöyle alayım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder