20 Ağustos 2018 Pazartesi

CLARINS ROUGE ECLAT - 16 CANDY ROSE

                  Son renkli kozmetik yazımda yazın sıcaklarda ruj dahil tüm renkli kozmetik ürünleri fazla geldi diye yazmıştım değil mi. Buraya utanan ve gülen emoji koydum sayın. Evet gerçekten de öyle ama hiç de ruj sürmedim değil tabii. Arada severek kullandığım, zevkle sürdüğüm rujlarım olmadı değil. İşte onlardan biri;




                    Clarins marka olarak zaten benim çok sevdiğim, hemen hemen aldığım bütün ürünlerinden memnun kaldığım bir marka. Hemen başta belirteyim high end olmasına rağmen fiyatları da diğer bazı high end markalara göre daha makul. Daha önce markadan bir ruj kullanmamıştım ama bu serinin nemlendirme başarısını duyunca koleksiyonuma bir tane eklemek istedim.






                 Ruj Eclat serisi, bizim ince ruj diye tabir ettğimiz türden. Markanın bir de klasik serisi var ancak bu seri üstün nemlendirme özelliğine sahip ki içerdiği mimoza ve jojoba yağı ile beraber dudaklarınız uzun süre nemli kalıyor. Bunlara ek olarak ayçiçeği balmumu da var ki adeta bir lip balm gibi rujunuz çıksa da dudaklarınız uzun saatler yumuşak kalıyor. Ben en çok bu özelliğini sevdim.
                 Serinin bir diğer özelliği de klasik seriye göre renklerin biraz daha ışıltılı ve parlak ama bir o kadar da açık tonlar içeriyor olması. Benim seçtiğim renk 16 numara Candy Rose. İçinde hafif lila tonu barındıran çok güzel bir pembe, satin bitişli. Her yaşa, her cilt tonuna, her kıyafete, her ortama nerdeyse uyuyor. Rujun renginin duruşu ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.







                       Ürünün ambalajının alt kısmı altın rengi metal, üst kısım ise  altın rengi metal üzerine akrilik kaplama, Kapağı güzel oturuyor. Üst ambalajın bir kenarında ufak bir çentik var ve üzerinde de markanın baş harfi olan '' C '' harfi bulunuyor.
                       Ambalaj üstü bilgilerini de aşağıya ekliyorum.








                          Claris Rouge Eclat serisi rujların fiyatı ise 100 - 120 tl. arasında değişiyor....



                           Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder