5 Eylül 2018 Çarşamba

BOBBI BROWN BRUSH CASE

                 Yeniden merhabalar, bugün makyaj aksesuarı diyebileceğim kategorideki bir ürün ile karşınızdayım. Bobbi Brown brush case, muadillerinden aslında pek de farklı olmayan ama işlevsel bir fırça kabı.




         






               Fırça kabı, yıkanabilir sentetik, leke tutmayan, siyah kumaştan yapılmış. Üç tarafından fermuarlı. Sırt kısmında elde taşımak için bir de tutamağı bulunuyor.  Boyu 24 cm., eni 10 cm. ve  derinliği de 4 cm.                                                                                                                                   
                    Fermuarını açtığınızda sol taraftaki kapak kısmında kısa saplı ve uzun saplı fırçalar için iki ayrı lastikli bölüm bulunuyor. Arka sıradaki lastikli bölüm de kendi arasında dikey olarak kalın ve ince gövdeli fırçalar için dikişle ayrılmış durumda. Sağ taraf  ise derinliğin olduğu kısım, burada da ağız kısmı lastikli tek parça, büyük bir cep bulunuyor. Sol tarafa sığmayan fırçalarımı buraya koyuyorum. Görüldüğü üzere sol tarafta, kapatıcı ve göz fırçalarım dururken, sağ tarafta yüz fırçalarım duruyor.                                                                                


                                                                

             Bununla beraber ben fırçalarımı moda olan şekilde, makyaj masası üzerinde dikey olarak açıkta tutmayı sevmiyorum. Açıkta bekledikleri sürece aşırı derecede tozlandıkları için bir süre sonra sanki fırçaların kondisyonu bozuluyormuş gibi geliyor. Ben fırçalarımı çekmece içinde bu şekilde güzel güzel yatsın, uyusunlar şeklinde muhafaza ediyorum. Hem hepsini bir arada rahatça görebiliyorum hem de formları bozulmuyor. Aynı zamanda seyahat için vs. fırça seçerken de çok  faydası oluyor. Bazen hepsini birden fermuarı kapatıp yanıma alıyorum bazen de içinden seçiyorum, eksiltiyorum.                                                                                                                                           
          Kumaşının yıkanabilir olduğunu ve leke tutmadığını yukarıda yazmıştım. Pek çok kez yıkamama rağmen herhangi bir deformasyon oluşmaması çok çok güzel. Bu fırça kabı ile ilgili olarak belirteceğim bir nokta da, yanınıza az - öz malzeme  aldığınız durumlarda pekala makyaj çantası olarak da kullanılabileceği.                                                                                                              

                    Bobbi Brown fırça kabına ben çok çok uzun bir zaman önce belki 7 - 8 yıl olmuştur. 80 tl. gibi bir fiyata sahip olmuştum ki o zaman için de iyi bir fiyattı. Şu anda ise bu ürünün tek olarak satışı sanırım yok. Bobbi Brown online satış sitesinde ise içinde 6 adet fırçası ile son döviz  artışlarının  nedeniyle de oldukça yüksek bir fiyata satışa sunulmuş. İyi ki zamanında bazı güzel    kozmetik ürünlerine sahip olmuşum diyor mutlu, güzel günler diliyorum.                                                          

Sevgiler.......                                                                                                  
                                                                                                                         

1 yorum:

  1. Ya fırça çantalarına dayanamıyorum resmen, sendeki de baya başarılıymış. Umarım mağazada falan görmem :))))) çok sevgiler!

    YanıtlaSil