30 Eylül 2018 Pazar

BİTTİ-GİTTİ-31(TEMMUZ,AĞUSTOS,EYLÜL 2018)

                Ayın son ve yılın 3. bitenler yazısından merhabalar. Hemen neler bitirebilmişim bakalım.




1 - 2- Organix Niacin ve Caffein Şampuan ve saç kremi: Çok kısa bir süre önce bitirdim ve bir önceki yazımda yazdım. Genel olarak sevdim ama tekrar ne zaman alırım bilmiyorum. Elimde başka seriler var. Onları da bir deneyeyim bakalım.





3 - Nivea Portakallı Duş Jeli: Daha önce klasik versiyonun kullanıp çok sevmiştik. Kremli yapısıyla ekstra nemlendirmesi çok hoşumuza gitmişti, narenciye kokusu sevdiğimiz için bunu da bir deneyelim dedim ama  bu versiyonu hiç beğenmedik. İyi ki küçük boy almışım. Klasik versiyonu tekrar alırım ama bunu alacağımı sanmıyorum.
4 - La Petite Marseillas: Be aslında bu markayı çok sevmiyorum. Daha önce de birkaç çeşidini kullanmıştım. Bunu denememiştik ama sevdim. İndirimde falan bu şeftali ve nektarin olanından alabilirim.




5 - Fa Body Splash: Daha önce  limon versiyonunu kullanıp çok sevmiştim. Aqua da çok güzel. Bulursanız alın kaçırmayın. Yazın sık sık kullanmak için ferah kokusuyla iyi geliyor.
6 - Hildegard Braukmann: Yazısı gelecek ama şimdiden kopya vereyim, fresh kokusuyla harika bir kolonya.
7 - Clarins eau de Jardin: Bunun da yazısı gelecek ama bununla ilgili de kopya vereyim yaz mevsiminde en en en çok sevdiğim parfümlerden biri.




8 - 9 - Swiss Image gündüz ve gece kremi: Bu fotoğraftaki ürünler aslında ilkbahardan kalma, bir önceki bitenler yazısında olmalıydılar ama unutmuşum. Swiss Image gündüz ve gece nemlendirici kremi bir indirimden çok uygun fiyata sırf merak ettiğim için almıştım. Gündüz kremi beyaz renkte, orta kıvamlı ve gece kremi ise pudra pembesi renkte çok bol parfümlü. Her ikisinin de hafif  yapılı oluşları güzel ama bazı zamanlar nemlendirmesi yeterli gelmedi ve çok parfüm kokmaları beni rahatsız etti. Bitirdim ve bir daha almam.
10 - Loreal Revitalift Lazer X serum: Bu da yazısı gelecek ürünlerden. Kış mevsiminde severek kullanıyorum. 2. ya da 3. şişemi kullanıyorum sanırım.




11 - 12 - Loreal Kil Maskeleri: Ayrıntılı isimlerini bilmiyorum. Bu ürünleri daha çok kızım kullanıyor. 5 - 6 kez ben de kullandım. Çok kil maskesi tecrübem yok ama fena değiller sanki, bitmek üzereler, ben özel olarak gidip almam.




13 - Procsin Anti Aging Cilt Bakım Yağı: Ne zamandır görüyordum, markadan ilk ürünüm. Gerçekten antiaging bir etkisi var mı bilmiyorum ama genel olarak sevdim. Diğer çeşitlerini de denemek istiyorum. Ben bu tür yağları özellikle peeling vs. yaptığım zamanların sonrasında kullanmayı seviyorum - gerçi yazın yağ türü bakım ürünlerini kullanmak zor olsa da - daha etkili oluyor.
14 - Guerlain La Petite Robe Noir Parfüm tester: Merak ettiğim bir parfümdü, tesadüf, tester kullanma fırsatım oldu.  Ortada olan farklı versiyonu galiba tam bilmiyorum ama çok etkilenmedim.


                    Evet son 3 ayın bitti - gitti yazısı böyleydi. Daha çok ürün bitirerek yeni biten yazlarında görüşmek üzere....

                    Sevgiler.....

1 yorum:

  1. Berna'cım, şu Clarins parfüm cidden çok güzel kokuyor, duty free'de hep koklarım ama hiç almaya elim gitmedi :) Swiss Image nemlendirici de Gratis'n yılbaşı kutusundan çıkmıştı, ama elimdekiler çok olunca denemesi için kayınvalideme vermiştim. Ona bir sorayım bakayım, beğenmiş mi :) L'Oreal kil maskelerini beğeniyorum ben de, etkili ürünler bence. Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil