26 Eylül 2018 Çarşamba

ORGANIX NIACIN 3 & CAFFEIN ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ - DÖKÜLEN SAÇLAR İÇİN UYANDIRICI

                     Yeniden merhabalar, okulların açılmasıyla düzenli günlere geri döndün ve sonbahar da kendini iyice hissettiriyor. Havalar tam sıcak içeceği yanına alıp blog yazmalık......᷾᷾᷾᷾
                      Organix şampuan serilerini artık ne kadar çok sevdiğimi sanırım biliyorsunuz. Bugün yazısını yazacağım ürünler markanın benim kullandığım 5. serisi olacak. Daha önce de belirtmiştim saçıma uygun olan her seriyi denemek istiyorum.
                      Organix şampuanları paraben, sülfat ve diğer pek çok kimyasalı içermediği için seviyorum. Gelelim bugün ki seriye; Niacin 3 ve Caffein içeren şampuan ve saç kremi;




                    Organix Niasin3 ve Caffein içeren şampuan, içeriğindeki Alphahidroxy Acid ve DHT bloke edici, etkisi ile dökülme problemi olan saçların, saç diplerini uyararak, saç köklerine iniyor ve saç tellerinizi canlandırıyor, dökülme probleminizi azaltıyor.


  

            Ürün bunlarla beraber saçlı deride özellikle kepek ve seboreik dermatit sonucu oluşan dökülme hasarlarını azaltmaya da yardımcı oluyor, Şampunanın sedefli beyaz güzel bir rengi var ve mis gibi okaliptus kokusu. Saçı güzel temizliyor ve saçtan güzel arınıyor. 2. şampuanlamada daha güzel köpürüyor. Saç kremi ise mat beyaz renkte, kıvamı yoğun, saçı güzel yumuşatıyor. 
            Ben bu ürünü alırken ise dökülme problemim olmamasına rağmen sırf meraktan aldım. Şahsi gözlemlerim ise saç tellerini kuvvetlendirdiği. Ayrıca yağlı saçların yağlanmasını da bir miktar geçiktirdiğini düşünüyorum.
            Tüm yaz boyunca bu şampuan ve şaç kremini kullandım. Belki mevsim olarak kışın kullanmak daha iyi olabilirdi. Herkesin saçının belli dönemlerde kuruduğu bir gerçek. Kiminin saçı yazın deniz, güneş, kum gibi dış etkenlerden kururken, kiminin saçı da kışın yeterince nemlenmediği için kuruma oluyor. Ayrıca kimyasal açma işlemleri, boya, sürekli ısıl işlem uygulama ve yetersiz beslenme de saçı kurutan etkenler.
          Benim bu şampuanı kullandığım süre içerisinde de hali hazırda dipleri yağlı ama uçları kuru olan saçlarım biraz daha kurudu elbetteki bu iyi birsey değil, belki de tek olumsuz yönü bu diyebilirim ancak saç tellerimi ne kadar kuvvetlendirdiğini görünce  seriyi kullanmaya devam ettim. Saç kreminin yanında düzenli ve dönüşümlü olarak saç maskesi ve saç bakım yağı da kullandım. 
         Elbette saç dökülmesini dışarıdan uygulanan şampuan, serum vs . gibi yöntemlerle azaltmak, durdurmak mümkün değil. Saç, tırnak vs. sağlığı için vücudumuzu içeriden beslemek ve gerekiyorsa hekiminize danışarak Kalsiyum, Protein, Çinko, Magnezyum, Omega 3, Selenyum, C vitamini, Collagen ve Hyaluronik asit gibi takviyeler almak gerekebilir.       
          Organix şampuanlar bence kozmetik marketlerin indirim zamanları alınabilecek hatta bütçe ayırabiliyorsanız stoklanabilecek ürünlerden biri. Ben genelde satın alırken 2 adet şampuan ve 1 adet saç kremi olarak alıyorum, bu şekilde aynı anda bitiyorlar. Tek kişi kullandığım için de oldukça uzun bir süre gidiyor. Şampuan ve saç kremi 385 gr.
         Markaya ait diğer serilerin yazılarını sağ alt taraftaki Organix butonuna tıklayarak görebilirsiniz.


         Yeni yazılarda görüşmek üzere.....

        Sevgiler.......   

2 yorum:

  1. Aslında etkileri tam benlikmiş; fakat benim de saç diplerim yağlı ve uçlarım kuru, o nedenle etkisini kestiremedim şu an. Yine de aklımda olsun, çok teşekkürler yorum için.
    Bu arada, gerçekten benim de canım akşam sıcak içeceğimi alıp blog yazmayı çekti. Bakalım uykuya direnebilecek miyim? :)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yazdğım gibi saç uçlarını biraz kurutuyor. Mutlaka saç uçları için destekleyici bir bakım ürünü istiyor. Sevgiler canım....

      Sil