29 Kasım 2018 Perşembe

CHANEL ROUGE ALLURE VELVET - 34 LA RAFFINEE

                Yeni bir yıldan herkese merhaba, umarın yeniyılınız güzel başlamıştır ve sağlıklı, güzel bir şekilde devam eder. Hayalleriniz, umutlarınız gerçek olur. Yeni yılın ilk yazısı güzel bir ürünle olsun istedim. Karşınızda dudaklarınızı kusursuz güzelliğe kavuşturan Chanel Rouge Allure Velvet - 34 La Raffinee;








                   Chanel Rouge Allure Velvet serisi 2011 yılı sonbaharında cıkmış mat rujlardan oluşan bir seri. Ancak seri mat rujlardan oluşmasına rağmen dudakları kurutmuyor. Yapısı oldukça yoğun ancak  sürümü çok rahat ve dudaklarda adıyla  uyumlu kadifemsi bir görüntü oluşturuyor. Kalıcılığı yeme - içme sonrasında orta kalıcılıkta. Yapısı nedeniyle dudakları hafif dolgun gösterdiğini de belirtmeden geçmeyeyim.
                  Ambalajı ise klasik Chanel şıklığında ve biraz da oyuncaklı bir tarafı var ki şıklığına şıklık katıyor. Arkasından bastırıyorsunuz ve mıknatıslı kısmından çıkartıyorsunuz. Kullandıktan sonra ise yeniden aynı şekilde bastırıyorsunuz ve yerine yerleşiyor.


 


                    La Rafiinee 34 çok güzel tonda bir pembe tonu. Hafif gül kurusu bir ton da diyebiliriz. Pembe olmasına rağmen basit durmayan çok ağır - hoş duran, her duruma yakışan bir renk. 


 

               Chanel Rouge Allure Velvet serisinin şu anki fiyatı 150 tl. civarında. Ben çok eskiden bir Duty Free alışverişinden daha uygun bir fiyata almıştım. Oldukça eski olduğu için karton ambalajı yok bu nedenle ambalaj bilgisi veremiyorum.                                                                                      
     Chanel Rouge Allure Velvet mat serisi ile ilgili bir de şöyle bir You Tube videosu var. 

            Unutmadan oldukça yüksek fiyatlı olan bu ruja alternatif olarak Golden Rose markasının Velvet mat serisi rujlarında 12 numarayı ben çok benzettim. Belki bire bir aynı diyemeyiz ve elbetteki yapıları da çok farklı. Chanel dudaklarda çok yumuşak bir etki bırakırken, Golden Rose         dudakları oldukça kurutuyor. Alttaki fotoğrafı karşılaştırma için ekliyorum.                                          



Üstteki swatch Golden Rose Velvet Mat 12 ve alttaki swatch  Chanel Rouge Allure Velvet 34' e ait. 



Sevgiler......                                                  

3 yorum:

  1. Berna'cım, yeni yılı erken getirmişsin :) Rujun rengi bir harikaymış yalnız, tam sonbahar-kış rengi! Güle üle kullan, çok öperim!!!

    YanıtlaSil
  2. Canım taslakda kalmış bir yazıydı, yanlış planlama oldu, düzeltmedim. Sevgiler....

    YanıtlaSil