3 Aralık 2018 Pazartesi

ELIZABETH ARDEN BEAUTIFUL COLOR MOISTURIZING LIPSTICK - 08 SUNBURST

                Yeni bir ay, yeni bir haftadan merhabalar. Bu Pazartesi' yi daha az sendromla atlatmak için yeni ve güzel bir ürünle yine karşınızdayım. Tabii ki yine aydınlık, ışıl ışıl bir ürünle, bitti mi sandınız (: hayır kaldığımız yerden devam....
                Geçtiğimiz yıl tesadüfen alıp yaz boyunca çok ama çok severek kullandığım bir rujdan bahsediyorum. Elizabeth Arden zaten çok sevdiğim bir marka, cilt bakım ürünlerinin ne kadar iyi olduğunu ve pek çok popüler ürününü zaten biliyordum ve yakın zamanda kullanmak kısmet oldu ki yazıları gelecek. Ancak renkli kozmetik ürünlerinden hiç denememiştim ki, bu üründen sonra olur da bir yerlerde denk gelirsem sanırım kaçırmayacağım.












                       Elizabeth Arden Beautiful Color Moisturizing Lipstick, adı üzerinde içeriğindeki Shea Yağı ve A, C, E vitaminleri ile gerçekten uzun süre çok başarılı bir nemlendirme sağlayan bir seri. Üstelik bu nemlendirme uzun süren saatler dudaklarda kalıyor. Benim en sevdiğim kısım da bu oldu sanırım, nemlendirmesi anlık değil.
                      Serinin renklendirmesi ise yine son derece yüksek pigment içeren bileşenlerle sağlanmış, 08 - Sunburst gerçekten bir efsane. Adına ithafen gerçekten de güneş gibi parlayan harika bir renk. Kimi zaman fosforluymuş gibi bir etki de bırakan, altın ışıltılara sahip bir pembe - mercan diyebilirim galiba. Marka yakın zamanda renkleri güncellediği için orijinal sayfasında bu renk görünmüyor ama başka güzel renkleri mevcut.








                   Tüm bu güzelliklerle beraber rujun hafif bir dolgun göserme etkisi de var, ilk kullandığım zaman hafiften dikkatimi çekmişti zaten. Ben daha önce hiç dolgunlaştırıcı ruj vs. kullanmadım ama  bu tür rujların bir mentol etkisi ve karıncalanma hissi ile bu etkiyi yaptığını biliyorum ancak bu rujda hiç böyle bir efekt olmadığı halde içinde '' Volulip '' denen bir teknik ile renk ve yapı birleşimi ile bu  '' plumping '' yani dolgunlaştırma etkisini yaratıyorlarmış. Benim dudaklarım çok ince değil ama yüzüm oldukça geniş, dolgun ( ah bu kilolar malum ) olduğu için dudaklarım biraz küçük duruyor, bununla beraber yaş aldıkça alt kontur çizgisi artık çok belirgin değil, bu ruju renk dışında dudaklarımın şeklini de çok güzel gösterdiği için ayrıca çok çok sevdim.
                    Ambalaja ise hiç sözüm yok zaten. Altın ve gümüş rengi parlak metal ambalaj çok çok şık. Ambalaj üzerinde komple marka logosunun kabartması mevcut. Kapağı sağlam, çantada vs. açılma yapmıyor.
                    İçerik listesi ve ambalaj üstü bilgilerini ise meraklıları için aşağıya ekliyorum.


                 




                    Elizabeth Arden ürünlerine ülkemizde ulaşmak biraz güç ve ulaşabildiğiniz yerlerde de fiyat politikası biraz değişik. Hiç ölçüp biçmeden belirlenmiş fiyatlar var zira bu rujun fiyatının bazı online alışveriş sitelerinde 100 tl. ile 200 tl. arasında öyle saçma öyle değişken fiyatı var. Herkes tutturabildiğine ayarlamış, oysa orijinal sayfasında bile fiyat belli. Ben geçtiğimiz yıl yurtdışından  dönerken havaalanından indirimli ürünler köşesinden döviz bu kadar yüksek değilken, yaklaşık 20 Euro civarı bir fiyata edinmiştim.
                  Elizabeth Arden ürünlerini daha yakından incelemek için ise tık tık.
               
                  Unutmadan Elizabeth Arden, zamanının en büyük KADIN girişimcisi olduğu, KADIN haklarını savunduğu, üretim aşamasında pek çok KADIN çalışana istihdam sağladığı, marka logosunun '' yeni açılan kapılar''ı temsil ettiği ve halen çalışmalarına bir vakıf üzerinden devam ederek, öğrencilere burs verdiği için sanırım ve artık benim gönlümü daha da kazanmış bir marka oldu.

                Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle.......

4 yorum:

  1. Markanın hikayesini bilmiyordum, çok hoşuma gitti! EA ürünlerini ben de havaalanına gittikçe inceliyorum ama meşhur kremlerinde petrol içeriği olduğu için pek almaya heves etmemiştim. Yalnız rujun rengine de, duruşuna da, ambalajına da bayıldım. Sen yazmasan sanırım bakmazdım ama bu seneki seyahatimde havaalanında mutlaka rujlarına bakacağım :) Güle güle kullan Berna'cım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seramid içeren bir ruj serisi daha varmış. O da çok güzel yorumlara sahip. Sevgiler canım...

      Sil
  2. Elizabeth Ardeşen sevdiğim ve daha sık görmek istediğim bir marka kesinlikle ;)

    YanıtlaSil
  3. Aynen öyle canım, keşke daha rahat ulaşabilsek....

    YanıtlaSil