20 Kasım 2018 Salı

CLINIQUE LID POP EYESHADOW - 08 PETAL POP

                  Kısa bir aradan sonra yeniden merhabalar. Kış kendini artık iyice hissettiriyor ama ben o sevdiğim canlı, ışıl ışıl renk veren ürünlere kaldığım yerden devam efendim. Buyrun bugünün ürününe;
                 Açık konuşayım Clinique benim çok sevdiğim bir marka değil. Kozmetik mi, dermokozmetik mi olduğuna bir türlü karar veremediğim bir marka. Diğer yandan bu karışımın öncüsü de diyebiliriz. Ürünleri şahsi olarak ilk tercihim olmamıştır hiçbir zaman ama denediğim ve güzel bulduğum ürünleri de yok değil. Genelde fiyat - performans bakımından pahalı bulduğum için tercih hakkımı başka marka ve ürünlerden kullanıyorum sanırım...
                Ancak dediğim gibi başarılı ürünleri de yok değil. Hatta renkli kozmetiğin öncüsü olan bazı ürünler, ilk olarak marka tarafından piyasaya sunuldu. Mesela Chubby Stick ürünü ile yıllar sonra kalem ruj olayını gündeme getirerek öncü olmuştur bence. Sonra zaten tüm renkli kozmetik dünyası kalem ruj çıkarttı. 
                Benim bugün yazacağım ürünse bir göz farı ama benim yine çok amaçlı kullandığım bir ürün.










              Marka, geçtiğimiz yıllarda bu POP serisini aslında ilk olarak sanıyorum 4 renk seçeneği ile allık olarak olarak çıkarttı. Ancak o kadar başarılı bulundu ki çıktığı yılın en başarılı ürünler kategorisinde yer aldı ve ardından bu far serisi geldi. Seride toplam 8 renk var ve yapıları gerçekten çok güzel, adeta krem bir far gibi, yumuşak yapısı nedeniyle asla tozutma vs. yapmıyor ve parmak uçlarınızla bile rahat uygulayabiliyorsunuz. Kalıcılığı güzel, tabii yine yağlı göz kapağı olanlar için mutlaka far bazı öneriyorum. Ben seriden 2 adet efsane renk daha gözüme kestirdim, eğer diğer farların yapıları da bunun gibiyse zaten söyleyecek sözüm yok ama kısmet diyelim tabii, ne zaman almaya sıra gelir bilemem.
              Ürünün akrilik ambalajı ve POP kelimesine istinaden kabartmalı papatya desenine ise hiç sözüm yok, çok basit bir tasarımla, çok güzel ve etkili bir görsellik sağlamışlar.
08 Petal Pop renk itibariyle benim beğendiğim tarzda, içerisinde altın ışıltıları olan bir açık pembe. Çok güzel rosegold bir yansıma veriyor. Tek başına sür çık yaparak, canlı ve taze bir ifade yaratmak için oldukça ideal. Ben renk ititbariyle hiç aykırı durmadığı için bazen yüzüme allık - aydınlatıcı olarak da kullanıyorum.





                 Hava biraz kapalı rengi çok belirgin yakalayamamışım ama daha güzel fotoğraflar için tık tık lütfen.
                 Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.






                 Clinique lid pop farlar 2 gr. ancak yapısı itibariyle kolay bitecek bir ürün değil ve 100 tl. civarında bir fiyata sahip. Diğer renkler için değil ama  bu renk çok amaçlı olduğu için indirim zamanlarında düşünülebilir bir ürün diye düşünüyorum.
                 Lid pop ve daha birçok ürüne Clinique mağazalarında ulaşıp, renkleri deneyip incleyebilir ve da online olarak kampanyaları takip ederek indirimli olarak edinebilirsiniz.


                Sevgiler.....

2 yorum:

  1. Oyyy Berna'cım naptın!!! Ben bunların far versiyonu olduğunu hiç fark etmemişim, hele ki bu rengini hiç görmemişim... şu an aşık oldum!!! Muhteşem! Ben bakar olurum kampanyalara falan denk getirebilir miyim diye :)))) güle güle kullan, çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım, işte böyle birbirimizi baştan çıkarıyoruz. Sevgiler canım...

      Sil